ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۷ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵

شهره سلطانی: شدیداً با افراد شایعه‌ساز برخورد و شکایت خواهم کرد/ خجالت بکشید!

ریتم نو – شهره سلطانی بازیگر و کارگردان تئاتر ، سینما و تلویزیون که هفته گذشته نخستین کنسرت مستقل خود را به همراه گروه دات به مدت دو روز متوالی در تالار وحدت برگزار کرد ، پس از انتشار شایعه‌ای عجیب مبنی بر خواندن آواز در یک کافه و پلمپ شدن آن کافه ، ضمن تکذیب این شایعه اعلام کرد که شدیداً با افرادی که این شایعه را درست کردند برخورد و شکایت خواهم کرد.

+ کافه را پلمپ کردند اما مجدداً باز شد


+ با مجوز اجرا در تالار وحدت چرا باید در یک کافه و برای پنجاه نفر آواز بخوانم؟!


photo_2016-07-27_23-45-38




 

قوانین را به‌خوبی می‌دانم/ من اصلاً کار خلاف شرعی نکردم


شهره سلطانی در گفتگو با خبرنگار وب‌سایت «ریتم نو» در مورد این شایعه گفت : « من در این مملکت زندگی می‌کنم و قوانین را به‌خوبی می‌دانم و کشور ایران را به‌خوبی می‌شناسم و هیچ‌وقت هم خارج از چارچوب در این مملکت زندگی نکردم. من در کافه‌ام هم ‌فکر می‌کردم کار فرهنگی می‌کنم و ترانه‌سرایان جوان را تشویق می‌کنم. شب ترانه با شب آواز فرق می‌کند خبرنگار محترمی که آمدی یک سوءبرداشت کردی و یک حاشیه برای یک فرد درست کردی ، خجالت بکشید. قرار نیست که هرکسی با سوءبرداشت‌های خودش بتواند حاشیه‌ای برای کسی درست کند و موقعیت دیگران را به خطر بی اندازد و آرامش را از آن‌ها بگیرد.من در کافه‌ام در قالب و چارچوب قانون پیش رفتم و حالا یک فرد حسودی آمده و یک مصاحبه‌ای ضبط کرده و آن‌هم نتوانسته ببیند و آن کافه را هم پلمپ کردند و خدا رو شکر که آن کافه هم مجدداً باز شد به دلیل اینکه من اصلاً کار خلاف شرعی نکردم.»


واقعاً ما را خسته کرده‌اید/ از منبع شایعه‌ساز، شکایت خواهم کرد


وی ادامه داد : «من زمانی که مجوز اجرا در تالار وحدت رادارم ، چرا باید در یک کافه و برای پنجاه نفر آواز بخوانم؟ مردمی که به این شایعات دامن می‌زنید و این خبر را منتشر می‌کنید ، خجالت بکشید و واقعاً ما را خسته کرده‌اید. من که آن‌قدر بی حاشیه دارم زندگی می‌کنم و حتی برگزاری کنسرت خودم را تا دو هفته قبل از اجرا به هیچ رسانه‌ای اطلاع نداده بودم ، به این معنی است که من بی حاشیه هستم و من حتماً از منبع شایعه‌ساز، شکایت خواهم کرد.»


کسی نمی‌تواند من را از کار برکنار کند


سلطانی در پایان در مورد ادامه برگزاری جلسه دورهمی کافه هال هم تاکید کرد : «من کار خودم را انجام می‌دهم و مسیر خودم را ادامه می‌دهم و در چارچوب قانون هر چه که به من اجازه بدهند ، انجام می‌دهم و کاری به افرادی ندارم که دنبال فرصتی می‌گردند تا دیگران را بدنام کنند و کسی هم نمی‌تواند من را از کار برکنار کند و اگر تشخیص بدهم که بازهم فعالیت هنری داشته باشم ، انجام خواهم داد.»


نکته ای درمورد جلسات دورهمی کافه هال


شایان‌ذکر است که تیم خبری «ریتم نو» به جلسات دورهمی کافه هال جهت تهیه گزارش رفته بودند و در این جلسات هیچ موضوعی مبنی بر رعایت نکردن چارچوب و مقررات کشور را مشاهده نکرده و این جلسات در فضایی به‌دوراز هرگونه حاشیه برگزار شد.


منبع : ریتم نو


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۱
محسن
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
موفق باشی خوبه کارهات
تقویم هنری ادامه