ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۵

شکاف به استیج رعد رسید/ گزارشی از تمرین این گروه

ریتم نو – اواخر شهریورماه سال گذشته بود که گروه شکاف به خوانندگی و آهنگسازی «حمید صادقیان» از اجرا در کافه‌های مختلف به چارسو رسید و توانست مخاطبان موسیقی راک را به طبقه‌ی ششم چارسو بکشاند و قطعاتی از جنس شکاف را به اجرا دربیاورد.


پس‌ازآن اعضای گروه شکاف در جشنواره همدلان روی صحنه رفتند و اجرای دیگری از خود را به نمایش گذاشتند و توانستند مخاطبان بیشتری را به سمت خود جذب کنند.

اما برعکس دو اجرای قبلی، گروه شکاف این بار در قالب کنسرت و با امکانات بهتری روی صحنه می‌رود و طبق اعلام حمید صادقیان مخاطبان اجرای استانداردی را به لحاظ صدابرداری و نورپردازی شاهد خواهند بود چراکه سالن مجتمع نیکوکاری رعد از امکانات بهتری برای مخاطبان برخوردار است.

کنسرت گروه موسیقی شکاف، پنج‌شنبه 1 مهرماه سال جاری در مجتمع نیکوکاری رعد برگزار می‌شود و صادقیان در گفتگو با ریتم نو در خصوص اجرای پیش رو گفت: «در این کنسرت، قطعاتی از نخستین آلبوم گروه را به همراه چند قطعه از آلبوم بعدی اجرا خواهیم کرد و تا انتشار آلبوم، برنامه‌ای برای کنسرت نخواهیم داشت.»

 

امیر صمدی (گیتار)، شهرام یوسفی (باس)، افشین کاتبی (درامز، بک وکال)، نیما دانش (کیبورد، گیتار و بک وکال) و ایمان فرهودی (کیبورد) اعضای این گروه را به سرپرستی، آهنگسازی و خوانندگی «حمید صادقیان»  نوازنده گیتار تشکیل می‌دهند.

 

گفتنی است؛ علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت کنسرت 1 مهرماه گروه شکاف می‌توانند به سامانه فروش ایران کنسرت به نشانی iranconcert.com مراجعه نمایند.

 



منبع: ریتم نو
نویسنده:‌مریم رفایی
عکس: امین رجبی
برچسب ها: گروه شکاف
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۱
نفس صادقی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
این گروه یکی از بهترینای سبک راکه. اجراهاشون واقعا فوق العادس.
تقویم هنری ادامه