ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۱:۳۹ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۵

صدای خواننده "ایران جوان" بیمه شود

ریتم نو - نخستين همایش ملی «ایران جوان» به دبیری محمدرضا ثابتی به همت مجله خانواده مثبت با حضور سالار عقیلی و دیگر هنرمندان در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار شد.


به گزارش ریتم نو؛ نخستین همایش ملی «ایران جوان» با شعار «جوانی جمعیت لازمه کارآفرینی، اقتصاد مقاومتی و حفظ کیان خانواده» با حضور سالار عقیلی و دیگر هنرمندان در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار شد.


پس از خواندن سرود جمهوری اسلامی ایران و همچنین قرائت قرآن کریم، محمد سلوکی به روی صحنه آمد و به حضار خوشامد گفت.


نخستین همایش ملی ایران جوان برگزار شد


سلوکی بعد از اعلام کنداکتور برنامه با حرف های خود که بوی طنز هم داشت، حضار را ترغیب به ازدواج آگاهانه کرد و همین امر باعث بوجود آمدن جوی شاد در سالن شد.


حجت الاسلام برمایی در سخنانی کوتاه ضمن تبریک هفته ازدواج بیان کرد: حال عشق و ازدواج در کشور ما خوب نیست و واسطه ‌گری در ازدواج کم شده است.


وی افزود: ازدواج شامل چهار مرحله آشنایی، انتخاب، ازدواج ، امتداد است.


صدای مرحوم محمد نوری در سالن به گوش می‌رسید و حضار از اینکه صدای این خواننده را می‌شنونند متعجب شدند. اما پس از لحظاتی شخصی به روی صحنه آمد و همه متوجه شدند که هنرمندی با نام عباس رضازاده صدای استاد نوری را تقلید کرده است. البته رضا زاده فقط به صدای استاد نوری بسنده نکرد و صدای مرحوم ناصر عبداللهی، محسن چاووشی، امیر تاجیک، بهنام صفوی، محمد علیزاده، سینا شعبانخانی، شهرام شکوهی و ... را تقلید کرد و برنامه خود را با زمزمه «آمده ام ای شاه پناهم بده» به پایان رساند.


بهادر کاووسی فر يكي از كارآفرينان به روی صحنه دعوت شد که خود را به عنوان خانواده‌ای پرجمعیت معرفی کرد که 8 پسر، 12 دختر، 9 داماد، 5 عروس، 28 نوه داشت و در کل یک خانواده 64 نفری بودند!


شادیار خدایاری جوان روشندلی بود که با وجود نابینایی برای 100 نفر در زمینه فروش صنایع دستی اشتغال زایی کرده است.


پس از تجليل از كارآفرينان نمونه در بخش های مختلف، سلوكی از سالار عقيلی دعوت كرد تا برای اجرای چند تصنيف روی صحنه بيايد.


با ورود سالار عقیلی به روی صحنه شور و حال خاصی سالن را فرا گرفت. حاضران در صحنه، ضمن تشویق از جای خود بلند شدند و استقبال گرمی از سالار عقیلی به عمل آمد.


عقیلی عنوان کرد: اگر امروز به این جایگاه رسیدم موفقیتم را مدیون مادرم هستم و از همینجا بر دستان مادرم بوسه مي‌زنم.


در ادامه عقیلی از گروهش با نام «راز و نیاز» دعوت کرد تا به روی صحنه بیایند و به همراه گروه نوازندگانش اولین آهنگ خود را با نام «وطنم» اجرا کرد.


آهنگ دوم با نام «دلدار به من گفت که چرا غمگینی» با تکنوازی پیانو آغاز شد و پس از آن صداي عقیلی در سالن طنین انداز شد.


عقيلی سپس تيتراژ سريال «معمای شاه» و تصنيف «خوشه چين» را اجرا كرد.


گفتنی است این همایش با هدف تجلیل از برترین کارآفرینان عرصه های فرهنگی و اجتماعی برگزار شد که نام اصلی آن «ایران من جوان بمان» است که به اختصار «ایران جوان» نامیده شده است.


از طرف همایش ملی ایران جوان به بیمه گذاران کشور  پیشنهاد شد تا صدای سالار عقیلی را به عنوان  خواننده جوان اثر ماندگار "ایران جوان" را بیمه کنند.


 



منبع: ریتم نو
عکاس: داوود باقری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه