ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۷۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۴

طرفداران شهرام شکوهی با او مدارا کردند!!!

ریتم نو : کنسرت شهرام شکوهی روز جمعه 20 شهریورماه به همت شرکت فرهنگی هنری اکسیر نوین و محمدرضا خانزاده در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد.
Shahram Shokoohi - Ritmeno (4)

طبق روال همیشگی کنسرت‌ها این برنامه نیز با تأخیر و با آهنگ « تا نفس هست » آغاز شد، که پیش از آن به دلیل تأخیر بیش‌ازحد کلیپ این قطعه 2بار از مانیتورهای سالن نمایش داده شد.

شکوهی با قطعه «دل‌تنگم» وارد صحنه شد و بعد از خوش‌آمد گویی به طرفدارانش و با درخواست کشیدن جیغ به سراغ قطعه «یاد تو افتام» رفت.

«جان خسته» و «اسیر عشق» نیز دیگر قطعاتی بودند که شکوهی قبل از اذان مغرب اجرا کرد و ادامه برنامه نیز بعد از به پایان رسیدن اذان و با قطعه «رسوا» آغاز شد، شکوهی بابیان اینکه هوا ابری است و احتمال بارش باران هست قطعه «شب و بارون» را اجرا کرد.

«مدارا» قطعه معروف شکوهی که باعث بیشتر شناخته شدن این خواننده شد دیگر قطعه‌ای اجرایی این برنامه بود و جو خوبی را به سالن میلاد بخشید تا مخاطبان باحال بهتری شکوهی را در قطعه آرام، «خیال کن» همراهی کنند.

«ای دل نرو»، «وای از هوس»، «من و تو» ، «سراپا عشق» دیگر قطعاتی بودند که شکوهی در ادامه برنامه اجرا کرد و با اجرای قطعاتی همچون: «اسیری»، «انگیزه»، «یادت رفته»، «امان از تو»، «این رسم کجاست» این کنسرت به دقایق پایانی خود نزدیک شد.

شکوهی در پایان این کنسرت یک‌بار دیگر قطعه «انگیزه» و بعدازآن قطعه «دل دیوونه» را اجرا کرد.

در حاشیه این کنسرت نیز اتفاق جالبی رخ داد و آن‌هم بیان غیر مناسب شهرام شکوهی برای کلمات بود که حتماً باید متن ترانه‌ها بر روی مانیتورهای سالن نمایش داده می‌شد تا مخاطبان حاضر بدانند شکوهی چه می‌خواند تا از تلفظ صحیح کلمات باخبر شوند که البته در بعضی از قطعات این اتفاق افتاد که کافی نبود و کنسرت به‌گونه‌ای بود که طرفداران شکوهی در این شب با تلفظ نامناسب وی مدارا کردند.

همچنین تراکت‌های مرکز زیبایی پوست و تناسب‌اندام ملودی که متعلق به شهرام شکوهی می‌باشد بر روی تمام صندلی‌ها گذاشته‌شده بود.

لازم به ذکر است که خشایار اعتمادی و گرشا رضایی مهمانان ویژه این کنسرت بودند.

 

عادل فلاح (کیبورد) ، رامبد رفعت (گیتار بیس) ، میلاد شهابی (گیتار) ، نیما وفایی (درام) ، مهدی پاشا (پرکاشن) ، عماد لاریجانی (پیانو ، کیبورد) و امیر حسین کاشانیان (نوازنده گیتار ، رهبر ارکستر و تنظیم کننده قطعات) اعضای گروه ارکستر شهرام شکوهی را تشکیل داده بودند.

 

منبع : ریتم نو

نویسنده : شایان رسول زاده

عکاس : امین باقری

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه