ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۸۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۶ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۵

طنین «حالم خوبه» بابک جهانبخش در تهران

ریتم نو – کنسرت بابک جهانبخش خواننده پرطرفدار و بااحساس موسیقی پاپ کشور روزهای 28 و 29 مرداد ماه و در چهار سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد و این خواننده برای دومین بار قطعات آلبوم «حالم خوبه» را برای دوستدارانش اجرا کرد.


در ابتدا و پس از پرشدن صندلی های سالن ، چراغ های سالن خاموش شد و سپس اعضای ارکستر با تشویق هواداران به روی استیج آمدند.هواداران یکصدا خواننده محبوشان را صدا می زدند و همه چیز مهیای یک کنسرت سراسر انرژی بود.سپس ثانیه شمار کنسرت بر روی نمایشگرهای سالن نمایش داده شد و پس از آن اعضای ارکستر قطعه ریتمیک «اینا یعنی عشق» را نواختند و بابک جهانبخش در میان تشویق های بی امان هواداران به روی استیج آمد و این قطعه را اجرا کرد و بلافاصله قطعات «چه حس خوبیه» و «حالم خوبه» نیز اجرا شد.

پس از اجرای این سه قطعه ، بابک جهانبخش ضمن خوشامدگویی به هواداران گفت : « خیلی خوشحالم که باز هم این افتخار نصیب من شد که برای شما برنامه اجرا کنم و امیدوارم که یک شب فوق العاده را مثل همیشه در کنار هم تجربه کنیم.»

سپس قطعه «مدار بی قراری» اجرا شد و پس از اجرای این قطعه جهانبخش گفت : « امشب سعی کردیم مجموعه قطعاتی که پرطرفدار هستند را اجرا کنیم و این کار خیلی سختی است به دلیل اینکه تعداد قطعات بسیار زیاد شده و امیدوارم که انتخاب های ما انتخاب های درستی باشد.»

جهانبخش در ادامه قطعات خاص ، دوست دارم ، مثل همه ، اکسیژن ، دریا ، راز ، صدای عشق ، منو نگاه کن ، پاییز ، شاید ، تو چشمای منی و من و بارون را اجرا کرد.

پس از اجرای قطعه «من و بارون» ، پارت اول به پایان رسید و پس از اذان مغرب و با شروع پارت دوم ، جهانبخش یک سوپرایز برای هوادارانش داشت و قسمتی از موزیک ویدئو قطعه تازه منتشر شده به نام «یه ساعت ، فکر راحت» برای هواداران پخش شد و سپس بابک جهانبخش به پشت پیانو نشست و قسمتی از این قطعه را نواخت.

در ادامه کنسرت قطعات تصمیم ، تو رو دوست دارم ، سکوت ، برف و بی تو می میرم اجرا شد و شبی به یادماندنی برای طرفداران این خواننده رقم خورد.

مهران فرشباف (پرکاشن) ، بهنام حکیم (بوزوکی) ، بابک ریاحی پور (سرپرست گروه و نوازنده گیتار باس) ، نیما امیدی (درامز) ، رضا تاجبخش (رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد) ، مسعود همایونی (گیتار الکتریک) ، انوشیروان تقوی (کیبورد) و کسری خدیور (ویولن) اعضای ارکستر بابک جهانبخش را تشکیل دادند.

علیرام نورایی ، سینا شعبانخانی ، مهدی ماهانی ، فرهاد نجفی ، علیرضا میرآقا و محمدرضا خانزاده از جمله مهمانان سانس اول از شب دوم این کنسرت بودند.

حواشی :

*قبل از اجرای قطعه من و بارون ، جهانبخش گفت : « قطعه ای که می خواهم اجرا کنم ، بسیار پرخاطره است و آلبوم بسیار عجیب و غریبی بود و واقعا این حس را فکر نمی کنم هیچ وقت تجربه کنم و جای رضا صادقی عزیز را خالی می کنم و قطعا در این اثر صدای ایشان بسیار خاطره ساز شده است.» سپس جهانبخش از هواداران درخواست کرد تا با روشن کردن نور تلفن های همراه خود سالن را ستاره بارون کنند.

*هنگام اجرای قطعه شاید ، رضا تاجبخش با بابک جهانبخش همخوانی کرد که به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

*در اواخر برنامه جهانبخش از فضای کوچک استیج سالن میلاد انتقاد کرد و گفت : « فضای استیج ما به ما اجازه نمی دهد که بخواهیم دکور پهن کنیم و یکسری اتفاقات خاص را ایجاد کنیم و من امیدوارم که سالن های جدیدتری و با امکانات بسیار خوبی ساخته شود به دلیل اینکه لیاقت شما خیلی بیشتر از این حرف ها است.»

 



منبع : ریتم نو

نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه