ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۸:۵۳ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۵


meysam marvasti



« مستى سلامت می‌کند » با عنوان بزرگ‌ترین فراخوانِ موسيقايى ايران براى نخستين بار برگزار خمی شود.


این فراخوان در جهت گراميداشت سالروز جهانى مولانا جلال‌الدین محمد؛ شاعر و عارف بزرگ ايران؛ و بازتاب جهانىِ تعلق اين شاعر و عارف بی‌همتای ايرانى به‌تمامی مردم هنرپرور ايران، از سوى آكادمى موسيقى ميثم مروستى و با همكارى گروه موسيقى مينياتور از تاريخ ١٨ شهریورماه لغايت ٣١ شهریورماه خواهد بود.


در اين فراخوان، «دود عود» اثر ماندگار زنده نام استاد پرويز مشكاتيان آهنگساز برجسته ايران با هـمراهى صداى جاودان استاد محمدرضا شجريان خسرو آواز ايران، بر روى غزل زيباى مولانا جلال‌الدین محمد به‌صورت با كلام و بی‌کلام و با تنظيم مجدد ميثم مروستى به همراه خط ملودى سازها، در اختيار عموم قرارگرفته است.


علاقه‌مندان و دوستداران فرهنگ و هنر می‌توانند با ارسال ويديوى اجراى خوانندگى و يا نوازندگى خود بر روى اين اثر ماندگار، در اين فراخوان شركت كرده و به جمع دوستداران و هواداران مولانا جلال‌الدین؛ شاعر و عارف بزرگ ايران زمين؛ بپيوندند.


هفتاد نفر از برگزيدگان در اين فراخوان كه از سوى اعضاى گروه داوری انتخاب خواهند شد، می‌توانند به‌طور رايگان در كنسرت گروه مينياتور كه در روز هشتم مهرماه به هـمين مناسبت در سالن حافظ فرهـنگسراى نياوران برگزار خواهد شد،  حضور بهـم رسانند.


جهت كسب اطلاعات بيشتر به سايت آکادمی موسيقى ميثم مروستى و يا كانال تلگرام نقاره خونه به نشانی www.namm.ir


مراجعه نمایید.


منبع: ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه