ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۲ - ۱۵ آذر ۱۳۹۴

عارف محمدی : باند بازی‌های موسیقی ایران، جلوی پخش آلبومم را گرفت/ ساخت موزیک ویدیو "جادو"

 ریتم نو: عارف محمدی خواننده آلبوم " ببخشید شما " که سال جاری منتشر شد ، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ریتم نو از جزییات آلبوم خود و کم کاری‌هایی که از طرف شرکت پخش کننده آلبوم صورت گرفت، سخن گفت. او همچنین از تولید چند ویدیوکلیپ از قطعات آلبوم در آینده نزدیک خبر داد.

+ اگر آلبوم را با دست خودم پخش میکردم بهتر از عملکرد شرکت پخش میشد


+ همکاری با اشکان آبان ، نادر کوهستانی ،حامد برادران ، امیر عرشیا و ...

عارف محمدی : باند بازی‌های موسیقی ایران، جلوی پخش آلبومم را گرفت/ ساخت موزیک ویدیو "جادو" مصاحبه با عارف محمدی

 


از" ببخشید شما " و دلیل نارضایتی از عملکرد شرکت پخش این آلبوم بگویید.


طبق گفته افراد باتجربه و صاحب نظر موسیقی ایران ، "ببخشید شما" آلبومی با پتانسیل بسیار بالا بود اما متاسفانه شرکت‌های پخش فقط برای تعداد محدودی خواننده‌ی صاحب نام عملکرد خوبی دارند و باند بازی‌های بسیاری صورت می‌گیرد که به خواننده‌هایی چون من که قصد فعالیت جدی در دنیای موسیقی را دارند اجازه فعالیت نمی‌دهد و کم کاری‌هایی از جمله پخش نامناسب صورت می‌پذیرد. پخش صحیح موسیقی ایران فقط برای تعداد محدود خواننده نور چشمی صورت می‌گیرد.


با توجه به عوامل این آلبوم که همگی سابقه کارهای موفقی را با خوانندگان مطرح موسیقی امروز دارند چرا اتفاق بهتری از نظر پخش برای این آلبوم رخ نداد؟


من در خصوص عوامل همانطور که اشاره کردید سعی کردم بهترین‌ها را انتخاب کنم در مورد شرکت پخش هم سراغ شرکتی رفتم که شاهد پخش موفق آلبوم‌های خوانندگان طرف قراردادش بودم اما متاسفانه پخش همه آلبوم‌ها خوب بود جز پخش آلبوم من به طوری که با توجه به تیراژ بالای "ببخشید شما" من حتی یک پوستر از این آلبوم را در سطح شهر ندیدم.


اما با این حال به دلیل تبلیغات مجازی خودم و همراهی دوستانم آلبوم فروش نسبتا خوبی داشت و این در حالی بود که شرکت پخش برای این آلبوم اصلا کاری نکرد؛ من اگر آلبوم را با دست خودم پخش می‌کردم بهتر از عملکرد این شرکت می‌شد و بهتر به گوش مردم می‌رسید. با این وجود بازخورد از آلبومم بسیار خوب بود و راضی هستم.


برنامه‌ای برای اجرا در نظر دارید؟


در حال حاضر قصد تولید و انتشار ویدیوکلیپ‌هایی از قطعات آلبوم دارم که در چهارچوب مجاز کارخواهد شد با هدف معرفی بهتر آلبوم "ببخشید شما" تا اینکه با آقای فرشاد طالبی تصمیم به برگزاری کنسرت‌های آلبوم در چند ماه آینده بگیریم اما فعلا اولویت با معرفی هرچه بهتر آلبوم از طریق ویدیو کلیپ‌ها است.


این ویدیو کلیپ‌ها در قالب لوح فشرده منتشر خواهد شد یا فقط از طریق اینترنت؟


فقط در اینترنت پخش می‌شود.


از تک آهنگ‌هایی که در دست انتشار دارید و عوامل آن ها چه کسانی هستند؟


در تک آهنگ‌هایی که از من خواهید شنید با اشکان آبان ، نادر کوهستانی ،حامد برادران ، امیر عرشیا و چند آهنگساز و تنظیم کننده جوان که بسیار هنرمند و کار بلد هستند، همکاری کردم. همکاری هایم با نادر کوهستانی و امیر عرشیای عزیز آماده است که به‌زودی منتشر خواهد شد.


بین اسامی که نامی بردید کمتر نام عوامل "ببخشید شما" شنیده می‌شد، با این افراد هم همکاریتان ادامه خواهد داشت؟


عوامل آلبوم ضمن فعالیت موفق در موسیقی درجه یک ایران از دوستان خیلی خوب من هستند و همکاری‌های ما ادامه دار خواهد بود. این بار به احتمال زیاد سراغ جمع آوری آلبوم جدیدی نخواهم رفت و به انتشار تک آهنگ و ویدیو کلیپ بسنده خواهم کرد تا شرایط ایده آل‌تر شود و فشار این باند بازی‌های حاکم بر فضای موسیقی کاهش یابد.


درخصوص وضعیت تولید این ویدیوکلیپ‌ها و اینکه در چه مرحله ای است توضیح بدهید و کارگردان آن‌ها هم معرفی کنید.


 کارگردان ویدیوکلیپ ها، مهران علوی است که سابقه همکاری با خوانندگان مطرحی را در کارنامه خود دارد.اولین ویدیوکلیپ دردست تولید از قطعه جادو با ترانه محمد کاظمی ،ملودی آمین ملک و تنظیم هومن نامداری عزیز است.


صحبت پایانی؟


آرزوی موفقیت برای همه دارم.


منبع: ریتم نو


نویسنده: حامد سلگی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه