ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۴



ریتم نو : چندی پیش موضوعی از طریق عرفان سلیمی در صفحه اینستگرام خود مبنی بر عدم انتشار آلبوم ممنونم، منتشر شد. با پیگیری‌های این رسانه، دلیل عدم انتشار آلبوم این ترانه‌سرا و خواننده روشن شد.


سلیمی برای اخذ مجوز آلبوم خود (که قرار بود در اپراتورهای تلفن همراه منتشر شود) مبلغی در اختیار آقای « علی پرمهر » قرارداد که ایشان مجوز آلبوم دیگری را برای سلیمی فرستادند و از وی خواستند که نام خودش را جای نام آن خواننده بر روی مجوز بنویسد.

این موضوع در جلسه خانه ترانه به مدیریت دکتر افشین یداللهی نیز مطرح شد تا از سوی آن‌ها نیز پیگیری شود. اکنون « عرفان سلیمی » با پیگیری این موضوع در وزارت ارشاد، بیانیه دیگری را در اختیار سایت « ریتم نو » قرارداد که به شرح ذیل است.

 

با سلام.

بعد از انتشار بیانیه در سایت‌های موسیقی و طرح موضوع در خانه ترانه ۲۵ تیرماه و متعاقباً دعوت جناب دکتر افشین یداللهی از آقای مهرگان جهت پاسخگویی و سکوت علی مهرگان ، تصمیم گرفتم به دفتر موسیقی وزارت ارشاد رفته و ضمن طرح شکایت ، پیگیر مراحل اخذ مجوز آلبوم خود بانام « ممنونم » شوم.

پس از گفتگو با سرکار خانم کرمی در واحد آلبوم‌ها ، تصمیم بر این شد که ایشان با علی مهرگان ( پرمهر ) تماس حاصل فرمایند که بعد از صحبتی کوتاه ایشان گفتند که با وی تماس بگیرم.

ماحصل گفتگوی پیامکی ما درخواست علی مهرگان برای یک قرار رودررو بود که با توجه به دعوت دکتر یداللهی ، به ایشان‌ پیشنهاد حضور در جلسه‌ی آتی خانه ترانه در تاریخ ۱۵ مرداد را دادم و قرار شد پیشنهاد مرا بررسی کند و در صورت تمایل خبر بدهند .

درصورتی‌که این دیدار در خانه ترانه و یا درجایی دیگر با حضور حداقل یک خبرنگار رخ ندهد و متعاقباً به حل مسئله نینجامد ، پیگیر حل مشکل از طریق حراست ارشاد خواهم شد که قطعاً این اقدام پیامد نامطلوبی برای ایشان خواهد داشت .

جا دارد در این مجال تشکّر ویژه‌ای داشته باشم از خانه ترانه و اعضای آن‌که همیشه در جهت احقاق حق هنرمندان گام برداشته‌اند و با سپاس از ریتم نو و سام شرف زاده‌ی عزیز که از آغاز این پیشامد تاکنون دوستانه مرا همراهی کرده‌اند .

 

منبع : ریتم نو

نویسنده: شایان رسول‌زاده
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه