ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۱۶ تير ۱۳۹۴

علیرضا قرائی منش از برگزاری کنسرت و انتشار آلبوم‌ جدیدش خبرداد

ریتم نو : « علیرضا قرائی منش » خواننده و آهنگساز گروه « ژوان » است که خیلی‌ها او را با نام " علیرضا ژوان " می‌شناسند. وی اسفند ماه 92 اولین آلبوم مستقل خود را با نام « یه حالی دارم این روزا » منتشر کرد و از آن زمان بسیاری از طرفداران‌اش منتظر اجرای تک ژوانی بودند و چند وقتی می شود که قرائی منش مشغول تمرین با ارکستر خود است.
علیرضا قرائی منش از برگزاری کنسرت و انتشار آلبوم‌ جدیدش خبرداد علیرضا قرائی منش از برگزاری کنسرت و انتشار آلبوم‌ جدیدش خبرداد

 

+ ساخت تمامی ملودي‌ها بعهده‌ی خودم است

+ زمان این اجرا دور نیست

+ بزرگترين سورپرايز براي هوادارا

 

« علیرضا قرائی منش » که پس از انتشار اولین آلبوم رسمی‌اش، تک آهنگ های متعددی را منتشر کرده، در خصوص فعالیت موسیقایی خود به خبرنگار «ریتم نو» گفت: «اکنون  بيشتر بر روي كنسرت و يك گروه حرفه‌اي تمرکز کرده‌ام و تمرينات به صورت حرفه‌اي برگزار مي‌شود، اين اولين اولويتم است.»

 

تک ژوانی همچنین درخصوص انتشار تک آهنگ‌ها و برنامه‌ریزی‌اش برای آلبوم نیز افزود: «موازي با كنسرت روند آلبوم را هم پیگیری خواهم کرد و تك آهنگ‌هاي قبلي را در آلبوم قرار می‌دهم چراکه از آن تك آهنگ‌ها بازتاب خوبي گرفتم و حيف است كه در آلبوم قرار نگیرد. چند كار جديد هم دارم كه طبق معمول هر دو ماه يا يك ماه و نيم يك بار منتشر مي‌شود. ساخت تمام ملودي‌ها بعهده‌ی خودم است، به دلیل اینکه ايده‌هاي خوبي دارم و سبک خودم را بيشتر از همه مي‌شناسم. نزديك 60 تا 70 درصد تنظيم‌ها، نیز توسط خودم انجام گرفته و براي آلبوم منتشر مي‌شود.»

 

قرائی منش در ادامه ی صحبت درمورد برنامه‌ی اجرای کنسرت تصریح کرد: «تجربه ثابت كرده كه تا قبل از اينكه مطمئن نشدم، صحبتی نکنم، اما زمان اين اجرا دور نيست چراکه گروه آماده است و اولويت بر این است که موسیقی بايد به بهترين نحو اجرا شود و يا اینکه كيفيت به حدي برسد كه شرمنده هوادارانم نشوم، و نمی‌خواهم بعد از اين همه سال عدم اجرا و سکوت، زمانیکه بر روي صحنه حاضر می‌شوم با هفت یا هشت سال گذشته تفاوتی نداشته باشم. »

 

وی همچنین در مورد شرکت طرف قرارداد افزود: «شركت‌ خاصي را در نظر گرفته‌ام اما نمي‌توانم نام‌ شرکت را اعلام کنم. نه براي آن شركت بلکه براي خودم درست نيست تا زمان قطعی نشدن قرارداد نام شرکت را بازگو کنم، اما وقتی به توافق قطعی و نهایی برسیم قطعا شرکت طرف قرارداد را معرفی خواهم نمود»

علیرضا ژوان درمورد سورپرایز اولین کنسرت مستقل‌اش گفت: «بزرگترين سورپرايز براي هواداران نه تنها موسيقي، بلكه تكنولوژي هم هست،  كه به دور از هرگونه تقلید درخور شخصیت خودم نیز باشد. مخاطبان من خاص هستند و من تلاش بسیاری كردم تا موسیقی را درست ارائه بدهم و مطمئن هستم مخاطبين من بيشتر موسيقيايي‌ترند و به همين علت قابل احترام‌ بیشتری هستند  و اطمینان می‌دهم بهترين كيفيت را در كنسرت من مشاهده خواهند کرد. باعث افتخار من است اجرایی داشته باشم که هر طرفدار روي صندلي خشكش بزند و اميدوارم به آن چيزي كه در نظر دارم برسم.»

 

قرائی منش در پایان صحبت‌هایش از کسانی که بدون هیچ چشمداشتی وی را حمایت کردند تشکر کرد و گفت: «اگر انرژي آنها نبود من به اينجا نمي‌رسيدم.»

 

منبع: ریتم نو

نویسنده: حمیدرضا کولیوند
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه