ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۲۱:۴۱ - ۰۵ دی ۱۳۹۵

علیرضا قربانی روی صحنه می‌رود

ریتم نو - علیرضا قربانی پس از حدود هفت ماه در تهران روی صحنه می‌رود.
photo_2016-12-25_03-39-13

کنسرت این خواننده مطرح موسیقی اصیل ایرانی روز هشتم بهمن‌ماه در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.


فروش بلیت‌های این برنامه از ساعت 10 صبح روز یکشنبه پنجم دی‌ آغاز خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند به سامانه فروش اینترنتی و مراکز معتبر فرهنگی و هنری مراجعه نمایند.


«مجید روغنی»، تهیه‌کننده این کنسرت، درباره اجرای زنده علیرضا قربانی در برج میلاد به خبرنگار «ریتم نو» گفت: «این کنسرت در ادامه اجرای «دخت پری‌وار» به آهنگسازی «مهیار علیزاده» است که خرداد و تیر امسال در تالار وحدت تهران برگزار شد. اما قطعات برگزیده «فردین خلعتبری» که برای علیرضا قربانی ساخته و خصوصاً آثار شاخص آلبوم «من عاشق چشمت شدم» به رپرتوار این برنامه اضافه‌شده است.» هنوز ترکیب ارکستر همراه علیرضا قربانی در این برنامه مشخص نشده ولی قطعاً تعداد نوازنده‌های این برنامه بیش از بیست نفر خواهد بود.


اولین اجرای آلبوم «دخت پری‌وار» از ساخته‌های مهیار علیزاده طی ماه‌های خرداد و تیر و به مدت 10 شب در تالار وحدت تهران روی صحنه رفت. آن کنسرت‌های علیرضا قربانی با استقبال چشمگیر مخاطبان مواجه شد و این خواننده تاکنون  یکی از رکوردداران فروش بلیت کنسرت‌های موسیقی اصیل ایرانی در سال 95 است. با توجه به درخواست‌های دوستداران علیرضا قربانی برای تمدید کنسرتش و همچنین گنجایش بیشتر برج میلاد تهران، احتمالاً او در اجراهای بهمن‌ماه می‌تواند این جایگاه خود در سال 95 را تثبیت کند.


اخبار بیشتر این کنسرت طی روزهای آینده از طریق این رسانه منتشر خواهد شد.


منبع: ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه