ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۲۷ آبان ۱۳۹۴

علیرضا قربانی کنسرت «شب دهم» را برگزار می‌کند

ریتم نو: سوگواره خیمه‌ها و نجواهای برج میلاد تهران با اجرای کنسرت شب دهم علیرضا قربانی در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران ادامه خواهد داشت و در این کنسرت رپرتوار « شب دهم » به همراه چند قطعه جدید اجرا می‌شود.

ghorbani0120




کنسرت « شب دهم » علیرضا قربانی پنجم و ششم آذرماه در سالن همایش‌های برج میلاد تهران اجرا می‌شود.در این اجرا علیرضا قربانی قطعات منتخب سریال «شب دهم» به کارگردانی حسن فتحی را اجرا می‌کند.


همچنین این هنرمند قطعات ارغوان ، باران ، شاه ولایت ، پرده‌نشین ، سوگ ، یک‌شب دلیف بی‌قرار ، چه غم دارد و حریر خزان را نیز برای علاقه‌مندان به موسیقی سنتی اجرا می‌کند.


اجرای دو قطعه سازوآواز از دیگر بخش‌های این برنامه است که علیرضا قربانی با همراهی بهنام ابوالقاسم نوازنده پیانو و میثم مروستی نوازنده ویولن آواز خود را خواهد خواند.


کنسرت شب دهم علیرضا قربانی پنجم و ششم آذرماه از ساعت 19:30 و 21:30 در سالن مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.


بر اساس این گزارش ، دومین دوره سوگواره خیمه‌ها و نجواها با برگزاری ویژه‌برنامه‌های مختلف هنری شامل اجرای تئاتر و کنسرت ، شب‌شعر ، عزاداری ملل اسلامی ، سوگ چامه ها و ... از سیزدهم آبان ماه مقارن با بیست و یکم محرم تا بیست و یکم آذرماه در برج میلاد برگزار می‌شود.



منبع : ریتم نو


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه