ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۰:۱۵ - ۰۶ آبان ۱۳۹۵

علی بهمرام: ارزش موسیقی بالاتر از ارائه در سایت‌ها و شبکه‌های غیرمجاز است

ریتم نو – علی بهمرام معتقد است ارزش موسیقی بالاتر از ارائه آن در شبکه‌ها و سایت‌های غیرمجاز است چراکه مخاطبان جدی موسیقی، رسانه‌های قانونی را پیگیری می‌کنند.
%d8%b9%d9%84%db%8c-%d8%a8%d9%87%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%b1%db%8c%d8%aa%d9%85-%d9%86%d9%88

علی بهمرام متولد 1364 است و از همان دوران کودکی به دلیل علاقه فراوانش وارد مدرسه صداوسیما شده و تئوری موسیقی را نزد استاد سعید کامجو فراگرفته و سپس ساز گیتار را به‌عنوان ساز اصلی خود انتخاب کرده است.
وی پس از یادگیری ساز گیتار کلاسیک نزد استاد امیر فروردین، بیرون از مدرسه موسیقی به فراگیری موسیقی نزد اساتیدی چون آرش روح الفداء ، مرحوم سیامک رفیعی و امین رفیعی می‌پردازد و در کنار آموزش گیتار، سازهای ویولن، پیانو، تنبک و سه‌تار را آموزش می‌بیند. درنهایت در سال 1382 باوجوداینکه در رشته سازهای جهانی دانشگاه هنرهای زیبا پذیرفته می‌شود، به دلیل رشته تحصیلی دبیرستانش در رشته مهندسی معماری دانشگاه هنر و معماری در دانشگاه آزاد تهران تحصیل می‌کند.
بهمرام پس از گذشت چند سال کار نوازندگی گیتار را برای چند گروه موسیقی و یک فیلم سینمایی ادامه می‌دهد. آهنگسازی و خوانندگی را هم از 6 سال پیش به‌طورجدی شروع می‌کند و در حال حاضر هم با خوانندگان زیادی در حال همکاری است و به‌زودی کارهای زیادی از وی به انتشار می‌رسد.



علی بهمرام که تاکنون نزدیک به 16 کار منتشر کرده است، در گفتگو با خبرنگار ریتم نو گفت: «در حال حاضر مشغول تهیه آلبوم هستم و مراحل اداری و اخذ مجوز را طی می‌کنم و به‌زودی نخستین آلبوم بنده به انتشار خواهد رسید.



این خواننده در خصوص همکاری با شبکه‌ها و سایت‌های غیرمجاز توضیح داد: «تاکنون با سایت‌ها و شبکه‌های غیرمجاز همکاری نداشته‌ام و ازآنجایی‌که از کودکی در مدرسه موسیقی به تحصیل این هنر پرداخته‌ام قدرش را می‌دانم و ارزش موسیقی بالاتر از ارائه در سایت‌ها و شبکه‌های غیرمجاز است که با قوانین کشور ما مغایرت دارد. هنر موسیقی باید در رسانه‌های مجاز منتشر شود تا به دست مخاطبان جدی موسیقی برسد.»



منبع: ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۱
Erfan.@
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
علی جون عاشق کاراتم.مرسی از اطلاعات خوب و کانال خوبت ای کاش تمام موسیقی دانان جوان کشور از کسایی مثل شما الگو بگیرن.
اگه برای کانال تلگرامت ادمینت رو هم بزاری ممنون میشم.???
تقویم هنری ادامه