ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۵۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵

علی رهبری ایران را ترک کرد

ریتم نو: علی رهبری مدیر هنری ارکستر سمفونیک تهران پس از تلاش‌های زیاد در خصوص کسب موارد مطلوب ازنظر خود و به دست نیاوردن آن‌ها ،ایران را به مقصد اتریش ترک کرد.

ali-rahbari88




مهم‌ترین خواسته‌ی رهبری پرداخت دستمزد نوازنده‌هایش بود که ظاهراً به این امر جامه‌ی عمل پوشانده نشد. اما به نظر می‌رسد این اتفاق تنها دلیل کوچ  «رهبری» نباشد چراکه وی در آخرین گفت‌وگوهایش با رسانه‌ها از ضعف بنیاد رودکی،دخالت شوراها برای حذف مدیران هنری،منطقی نبودن مفاد قرارداد اخیر_ ازجمله اشاره به بند ممنوعیت مصاحبه با رسانه‌ها_ و...


پاره‌ای از این رویدادها باعث شد تا وی به همراه «فرهاد فخرالدینی »،مدیر هنری ارکستر ملی  مدیر هنری در سومین جلسه‌ی شورای اجرایی ارکسترها،به نشانه‌ی اعتراض مکان مذکور را ترک کند و در مصاحبه‌هایی اعتراضی بگوید : «از قول من بنویسید ارکستر سمفونیک تعطیل است»


اما پایان ماجرا اینجا نیست. پس از انجام چند مصاحبه‌ی جنجالی از طرف وی ، افرادی گفتند به دلیل تمام نشدن جلسه‌ی ذکرشده؛ هنوز هیچ‌چیز معلوم نیست ؛ به‌بیان‌دیگر برای گفتن تعطیل بودن یا نبودن ارکستر سمفونیک هنوز وقت هست که سفر «علی رهبری» به اتریش تقریباً امیدها را برای ابقای او در پست خود ، ناامید کرد.


منبع:ریتم نو


نویسنده:فرزین پاک‌طینت

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه