ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۰۶ آبان ۱۳۹۴

علی زندوکیلی : همکاری با محمد رحمانیان عالی بود/ علاقه بسیار زیادی به کارهای محمد معتمدی و همایون شجریان دارم

ریتم نو: برنامه فرهنگی و هنری «هاشور» شامگاه سه‌شنبه پنجم آبان ماه سال جاری با حضور علی زندوکیلی ، خواننده تیتراژ سریال‌های «پژمان» و «شاهگوش» از شبکه رادیویی تهران پخش شد.

IMG_3305





علی زندوکیلی در بخشی از این مصاحبه از سابقه همکاری‌اش با محمد رحمانیان و فردین خلعتبری سخن گفت و اظهار داشت :«من در مسیر حرفه‌ای خود با بزرگانی نظیر محمد رحمانیان و فردین خلعتبری آشنا شدم و از سال 87 با فردین خلعتبری همکاری می‌کردم. او هم من را به محمد رحمانیان معرفی کرد.خوشبختانه آن اثر در نوع خودش بسیار دیده شد.همکاری با ایشان عالی بود.»



وی افزود : « در یک سال اولی که از خانواده‌ام جدا شدم خیلی سخت بود و پدرم خیلی من را کمک کرد اما خدا را شکر اساتید حمایت کردند و به من انرژی فراوانی دادند.در سال 84 دیپلم گرفتم و آن زمان اساتید به من گفتند که خیلی خوب ساز می‌زنی و همان زمان نزد آقای شاه‌محمدی رفتم و نواختن ساز را آغاز کردم. از من تا به امروز آلبوم‌های تماشای صبا ، میان تاریکی ، دشت جنون ، عبور از مه و یادی به رنگ امروز منتشرشده است.»



زندوکیلی ادامه داد : «من عاشق موسیقی‌های بی‌کلام مثل گیتار هستم و گاهی اوقات که می‌خواهی به طبیعت فکر کنی ، این نوع موسیقی مناسب خواهد بود. شخصاً در بین خواننده‌های ایرانی کارهای محمد معتمدی و همایون شجریان را دنبال می‌کنم و علاقه بسیار زیادی به کارهای این دو عزیز دارم.»



خواننده آلبوم یادی به رنگ امروز در بخشی از صحبت‌هایش به نامناسب بودن فضای مجازی پرداخت و عنوان کرد :«من در فضای مجازی بازخوردهای منفی می‌بینم.توقعم این است که اگر این روند ادامه داشته باشد ، دیگر از فضای مجازی استفاده نمی‌کنم و برای همیشه از فضای مجازی خداحافظی می‌کنم.»



زندوکیلی در پاسخ به سؤال خبرنگار برنامه «هاشور» مبنی بر اینکه بهترین و بدترین نقدی که به شما شده است چه بوده است؟ عنوان کرد:«بدترین نقدی که به من شده است این است که خیلی از دوستان به من می‌گویند که در کنسرت‌هایت بر روی استیج خیلی تکان می‌خوری و بهترین نقدی که به من شده است این است که خیلی از عزیزان به من لطف دارند و می‌گویند که صدای شما خیلی خوب است و خداوند به من لطف داشته است که کسانی هم که خیلی به این نوع موسیقی‌ها گوش نمی‌دهند ، صدای من را دوست دارند.»
زندوکیلی در پاسخ به این سؤال که کدام‌یک از کارهایتان را خیلی دوست داشتید و همیشه پیش خودتان زمزمه می‌کنید؟ گفت :«قطعات ناردونه و رفتی برای من خیلی دوست‌داشتنی بود.»



وی در پایان مصاحبه‌اش با شبکه رادیویی تهران ، برای مردم ایران آرزوی سلامتی و تندرستی کرد.
مستند «هاشور» کاری از گروه تفریحات و سرگرمی شبکه رادیویی تهران است که در قالب مستند فرهنگی و هنری از شنبه تا پنج‌شنبه از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز روی آنتن می‌رود.



منبع : ریتم نو
نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه