ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۵

«علی ضیا» قطعه «مجنون» را با صدای «بیداد» رونمایی کرد

ریتم نو - قطعه «مجنون» تازه‌ترین اثر «بیداد» منتشر و برای نخستین بار در برنامه تلویزیونی «فرمول یک» به تهیه‌کنندگی و اجرای «علی ضیا» رونمایی و اجرا شد.
 


طبق اعلام روابط عمومی؛ آهنگ مجنون با ترانه‌ای از «احمد امیر خلیلی» به احترام شهدای جزیره مجنون ساخته و توسط «سیاوش رحمانی» تنظیم‌شده و به تهیه‌کنندگی «حمید خسروبیگی» به انتشار رسیده است.


امیر قهرمانی خواننده و آهنگساز بانام هنری «بیداد»، تاکنون آهنگسازی قطعات زیادی را انجام داده است.


سبک خواندن بیداد سبکی متفاوت و به تعبیری جدید است که به دستگاه‌های موسیقی ایرانی آسیب نمی‌زند بلکه می‌تواند گوش شنونده را برای بیشتر شنیده شدن ترغیب کند.


می‌توان گفت؛ بیداد، خواننده‌ای نیست که خود را محدود به یک سبک و یا فضای خاص کند،بلکه او تلفیقی از سبک‌های مختلف موسیقی را برای مخاطب در اثر خود به وجود می‌آورد که این خود از نکات مثبت کارهای این خواننده است.


علی ضیا نیز اعلام کرده است که ازاین‌پس همکاری‌های متعددی با «بیداد» انجام خواهد داد و مخاطبان شاهد برنامه‌ای متفاوت خواهند بود.


حمید خسروبیگی در گفتگو با این رسانه اعلام کرد: «نخستین آلبوم رسمی «بیداد» اوایل سال ۹۶ روانه بازار موسیقی کشور می‌شود و در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت. این آلبوم فضاهای گوناگون موسیقی را در برمی‌گیرد و مجموعه‌ای است که در آن با نوازنده‌ها و هنرمندان به نامی همکاری کرده‌ایم.»


خسروبیگی همچنین در ارتباط با فعالیت‌های دیگر این خواننده اعلام کرد: «پس از تولید آلبوم، تور کنسرت‌های «بیداد» را آغاز خواهیم کرد و در مورد دیگر فعالیت‌ها و همکاری‌های «بیداد» از طرف ما، برنامه‌ها و خبرهای هیجان‌انگیزی وجود دارد که به‌زودی در اختیار دوستداران قرار می‌دهیم.»


بیداد پس از سال‌ها فعالیت در عرصه‌ی موسیقی،امروز قدم درراه جدیدی گذاشته است، راهی که قطعاً می‌تواند آن را با موفقیت پشت سر بگذارد و جایگاه متفاوتی برای خود ایجاد کند.


شایان ذکر است؛ این اثر از طرف این خواننده و عوامل تولید به زنده یاد دکتر افشین یداللهی تقدیم شد



در ادامه می‌توانید قطعه «مجنون» را با اجازه صاحب اثر از اینجا بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.



منبع: ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه