ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۳۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۳ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۵

علی عبدالمالکی از «زمستون» برای آتش‌نشانان خواند

ریتم نو – نخستین کنسرت زمستانی علی عبدالمالکی خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان شامگاه دوشنبه 4 بهمن‌ماه و در یک سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و این خواننده پس از مدت‌ها دیداری دوباره با هواداران پرشور خود در پایتخت داشت.
 


ریتم نو – نخستین کنسرت زمستانی علی عبدالمالکی خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان شامگاه دوشنبه 4 بهمن‌ماه و در یک سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و این خواننده پس از مدت‌ها دیداری دوباره با هواداران پرشور خود در پایتخت داشت.


علی عبدالمالکی که پس از موفقیت‌های آلبوم مخاطب خاص این روزها در تدارک برگزاری کنسرت در شهرهای مختلف کشور است، شامگاه گذشته گلچینی از محبوب‌ترین قطعات آلبوم مخاطب خاص به همراه چند تک آهنگ منتشرشده‌اش را برای هواداران خود اجرا کرد و شبی به‌یادماندنی را برایشان رقم زد.


در ابتدا و پس از پر شدن صندلی‌های سالن ، چراغ‌های سالن خاموش شد و اعضای ارکستر با تشویق هواداران به روی استیج آمدند و پس از کوک‌کردن سازهایشان، قطعه ریتمیک «یهویی» را نواختند سپس علی عبدالمالکی در میان تشویق‌های هواداران به روی استیج آمد و این قطعه را با تسلط کامل اجرا کرد.


پس از اجرای این قطعه ، عبدالمالکی ضمن خوشامدگویی به هواداران گفت: «خداروشکر می‌کنم که بازهم عمری باقی ماند و سعادت نصیب بنده شد تا در کنار شما عزیزان باشم و امیدوارم که امشب به همه خوش بگذرد.»


در ادامه قطعات دورت بگردم و داغ دلم برای هواداران اجرا شد.


پس از اجرای قطعه «داغ دلم»، عبدالمالکی اشاره‌ای به حادثه ساختمان پلاسکو داشت و گفت: «حتماً در جریان هستید که چند روز قبل حادثه تلخ و ناگوار ساختمان پلاسکو در تهران رخ داد و متأسفانه تعدادی از آتش‌نشانان عزیزمان را از دست دادیم.دوست دارم مانند دیگر همکاران عزیزم به احترام این عزیزان یک دقیقه سکوت کنید و سپس قطعه «زمستون» را به آتش‌نشانان عزیزمان تقدیم می‌کنم.»


عبدالمالکی در ادامه قطعات هوا دو نفره س ، تیکه کلام ، دلکم ، تهران شلوغه ، مخاطب خاص ، خوش به حالت ، انگاری مریضم ، چرا من ، روانیتم ، حرف نزن ، وایسا ، بی استرس ، کم کم ، آهای ، هی تو و دلم مونده رو دستم را اجرا کرد و شبی به‌یادماندنی را برای دوستدارانش رقم زد.


شاهرخ کفاش زاده (درامز) ، گیلبرت گورکیان (پرکاشن) ، علی الماسی (گیتار الکتریک) ، همایون خلیلی (گیتار باس) ، فراز نصیری (گیتار اسپانیش) ، رضا جمال (ویولن) ، امیرمسعود پهلوان (نی انبان) ، مرسل وطنی (کلارینت ، ساکسیفون) و مهیار منگنه چی و آرش نوایی (کیبورد) اعضای ارکستر عبدالمالکی را در این کنسرت تشکیل دادند.


مادر علی عبدالمالکی مهمان ویژه این کنسرت بود.همچنین ایمان احمدزاده ، امیر ارشیا و سام آهنگری (مدیر برنامه عبدالمالکی) از دیگر مهمانان این کنسرت بودند.


هنگام اجرای قطعه «انگاری مریضم»، امیرمسعود پهلوان (نی انبان) با دعوت عبدالمالکی به روی استیج آمد و در این قطعه به هنرنمایی پرداخت که به‌شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت.



منبع : ریتم نو


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی


عکس: مرتضی محمدی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه