ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۷۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۷ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۵

فراخوان بزرگ ارکستر سمفونیک و کر بزرگ " بل کانتو "

ریتم نو : ارکستر سمفونیک و کُر بزرگ بل کانتو به رهبری نیما پناهی ها ، " شور آواز " را به صحنه تالار وحدت می‌برد .


بدین منظور ، با توجه به نزدیک شدن به اجراهای شور آواز و همچنین پروژه‌های دیگر این گروه ، فراخوان رسمی بل کانتو برای پیوستن خوانندگان کُر و آواز به شرح زیر منتشر می‌شود .

 

نظر به لطف و استقبال میهمانان گران‌قدر بل کانتو در کنسرت‌های آواز زیبا ، همچنین شور و اشتیاق بسیاری از هنرمندان عزیز برای پیوستن به کُر بزرگ بل کانتو ، " شور آواز " عنوان رسمی پروژه جدید بل کانتو نام گرفت .

 

بر طبق این فراخوان ، از خوانندگان کُر و خوانندگان آواز ، برای حضور دائم و پیوستن به کُر بزرگ بل کانتو دعوت به همکاری می‌گردد .

 

همچنین آخرین‌مهلت برای پیوستن به این گروه تاریخ ۹۵/۰۳/۱۲ تعیین گردیده که از علاقه‌مندان دعوت می‌شود جهت هماهنگی‌های لازم با شماره روابط عمومی بل کانتو ۰۹۳۰۲۹۰۴۰۶۳ تماس حاصل نمایند .

 

پذیرش بل کانتو به‌صورت حضوری و با اختصاص ۱۵ دقیقه زمان برای هر خواننده و با تعیین وقت قبلی انجام می‌شود و تنها با چند سؤال ساده توانایی خوانندگان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد .

گفتنی است معیار اصلی برای حضور خوانندگان در کُر بزرگ بل کانتو ، تسلط نسبی بر سلفژ ، وسعت صوتی مناسب و سلامت شنوایی است و سوابقی چون حضور در کلاس‌های آواز و سابقه فعالیت در کُر ، معیار انتخاب برای این گروه نمی‌باشد .

 

کُر بل کانتو در حال حاضر ، یک گروه کامل و متشکل از حدود ۵۰ خواننده است . به‌موازات فعالیت‌های این گروه اصلی ، کارگاه‌هایی با عنوان آموزش سلفژ تخصصی به‌صورت گروهی نیز به فعالیت مشغول‌اند که بخشی از این عزیزان به‌زودی در ترکیب بل کانتو قرار می‌گیرند .

همچنین عزیزانی که با دعوت بل کانتو بر طبق این فراخوان تا تاریخ ۹۵/۰۳/۱۲ به ترکیب اصلی این گروه می‌پیوندند .

 

با سپاس از حمایت‌های همیشگی علاقه‌مندان بل کانتو ، به‌زودی خبرهای تازه‌ای از ترکیب نوازندگان ارکستر ، چگونگی اجرای نمایش و اپرا و همچنین تاریخ اجرای پروژه‌های مختلف بل کانتو را به آگاهی می‌رسانیم .

صفحه رسمی ارکستر سمفونیک و کُر بزرگ بل کانتو در اینستاگرام :

https://www.instagram.com/bel_canto_symphony_orchestra/

 

منبع : ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه