ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۰۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۲ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۵

فرزاد فرزین و گروهش به 1410 سفر کردند/ آلبوم جدید زمستان شنیدنی می‌شود

ریتم نو – کنسرت فرزاد فرزین با عنوان «1410» بار دیگر در تهران روی صحنه رفت و روایت داستان باعث همراهی بیشتر مخاطبان با این اجرا شد.
 

farzad-farzin-concert-18




در ابتدای این کنسرت کلیپی از تعقیب و گریزهای فرزاد فرزین و پناه بردنش به سفینه‌ای، روی مانیتورها نمایش داده شد که مخاطبان را مجذوب خود کرد و درست در وسط صحنه سفینه‌ای قرار داشت که همان سفینه‌ای بود که در کلیپ پخش‌شده، فرزین به آن پناه برد و عدد 1410 بالای صحنه نشان می‌داد که مخاطبان قرار است بدون حرکت از روی صندلی‌هایشان، سفری تقریباً دوساعته به آینده داشته باشند.


اما سورپرایز مخاطبان زمانی بود که در سفینه باز شد و با چرخش صندلی، فرزاد فرزین بیرون آمد و قطعه «احساس من» به اجرا درآمد که تیم بدلکاری به سرپرستی ارشا اقدسی و بالباس‌های فضایی وی را همراهی می‌کردند.


یکشنبه 21 شهریورماه در نمایشگاه میلاد زمان و مکان معنا نداشت و با خواننده و نوازندگانی روبرو بودیم که موهایشان سپید بود و گویی به‌اندازه‌ی 15 سال پیر شده بودند. قطعات «عاشقت شدم» و «چرا تو» از آلبوم «6» به اجرا درآمد و قطعه «دوریت» با همراهی تماشاگران اجرا شد و قطعه‌ی «لحظه‌ها» انتخاب بعدی فرزین بود.


در ادامه کنسرت فرزاد فرزین به تماشاگران گفت: «امیدوارم سال 1410 هر اتفاقی که می‌افتد من و شما باز هم در یک سالن بتوانیم همدیگر را ببینیم. همچنین آلبوم جدیدم فضایی زمستانی دارد و زمستان امسال آن را می‌شنوید.»


قطعه «تو چه باشی» با پخش ویدیوی این اثر اجرا شد تا در ادامه قطعات «برگرد» و «آره آره» به اجرا دربیاید.


پس از آنتراک، سفینه‌ای که درمیان صحنه قرار داشت، مهمان دیگری را با خود به این سفر آورده بود و با پیاده شدن حسام نواب صفوی بار دیگر تماشاگران غافلگیر شدند. صفوی پشت پیانو نشست و به همراه فرزاد فرزین قطعه‌ی قدیمی «امید جانم ز سفر بازآمد/ شکر دهانم ز سفر بازآمد» را بازخوانی کردند.


حسام نواب صفوی پس از اجرای اولین قطعه گفت: «اکنون سال 1410 است و برای امشب برنامه‌ریزی زیادی داشتم، اما درنهایت ترجیح دادم به میان مردم بیایم تا شب تولدم را در بین شما باشم. امیدوارم سال 1410 با فرزاد عزیز باز هم اینجا باشیم.»


«بیا بیا»، «شش»، «دیر اومدی»، «قلبم»، «بچه»، «تابستونه»، «ماه‌عسل» و «با تو» از دیگر قطعات اجرایی در این کنسرت بود.


مهران خلیلی (رهبر ارکستر)، یاشار خسروی (ساکسیفون)، سینا پرتوی (درامز)، امیر میلاد نیکزاد (کیبورد)، احسان امیدی (گیتار بیس)، جلال چلبیانی (ویولنیست)، مهراد معافی (گیتار اسپانیش)، احمد امین‌پور (پرکاشن) اعضای ارکستر «شوک»‌ را تشکیل می‌دادند.


گفتنی است؛ این کنسرت به همت مؤسسه آوای دوران به مدیریت کاویانی و تهیه‌کنندگی رسول ترابی برگزار شد.



منبع: ریتم نو


عکس: گروه هنری 17


 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه