ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۶۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۱ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۵

قطعات خاطره‌انگیز «ناصر چشم آذر» اجرا شد

ریتم نو – کنسرت ناصر چشم آذر با همراهی ارکستر بزرگ ایستگاه پنجشنبه 25 اسفندماه سال جاری در حالی روی صحنه رفت که از این اجرا استقبال فراوانی صورت گرفت.


در این کنسرت، ارکستر بزرگ ایستگاه که متشکل از 55 نوازنده از نوازندگان ارکستر سمفونیک و ارکستر ملی و 12 نفر گروه کر بود به سرپرستی مهدی نوروزی قطعات خاطره‌انگیز ناصر چشم آذر را با حضور این آهنگساز برجسته اجرا کرد.


این اجرا شب عاشقانه‌ای را برای مخاطبان رقم زد و مهدی یغمایی به‌عنوان خواننده مهمان در اجرای چند قطعه همراه ارکستر روی صحنه حضور داشت که اجرای ایشان با همخوانی و  استقبال مخاطبان حاضر در سالن همراه بود.


گلناز گلزاری مدیر ارکستر بزرگ ایستگاه، طراحی این کنسرت را بر عهده داشت و قرار است این ارکستر در سال آینده اجراهای متعددی را با ناصر چشم آذر در قالب تور کنسرت و حضور خوانندگان مطرح موسیقی پاپ روی صحنه ببرد.


ارکستر ایستگاه به سرپرستی مهدی نوروزی و مدیریت گلناز گلزاری و رهبری امید رجبی امشب 26 اسفندماه نیز در کنار ناصر چشم آذر روی صحنه تالار وحدت خواهد رفت و شب باشکوه دیگری را برای علاقه‌مندان  موسیقی رقم می‌زند.


گفتنی است؛ کنسرت ناصر چشم آذر با همراهی ارکستر بزرگ ایستگاه به همت موسسه آوای دوران و به تهیه‌کنندگی رسول ترابی و سمیه کاویانی برگزار شد.



منبع: ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه