ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۰۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۷ - ۱۲ مهر ۱۳۹۴

قطعه جدید " امیر عماد " با نام " کنسرت " منتشر شد

ریتم نو : قطعه « کنسرت » جدیدترین اثر  « امیر عماد » منتشر شد. این قطعه دومین اثر این خواننده جوان است که بافاصله‌ی کمی نسبت به قطعه اول وی بانام «انکار» منتشر شد.


ریتم نو : قطعه « کنسرت » جدیدترین اثر  « امیر عماد » منتشر شد. این قطعه دومین اثر این خواننده جوان است که بافاصله‌ی کمی نسبت به قطعه اول وی بانام «انکار» منتشر شد.


امیر عماد از خوانندگان جوان و آینده دار کشور فعالیت حرفه‌ای خود را چند  وقتی است به‌صورت جدی دنبال می‌کند و در فاصله‌ای کمتر از دو ماه دو قطعه را روانه بازار کرده است.


امیر عماد نیز که گروه جوانی را تشکیل داده است به خبرنگار این رسانه گفت: «خوش‌حال هستم که دومین قطعه‌ام بافاصله‌ی کمتر از دو ماه منتشرشده است. قطعه قبلی دارای یکسری فرازوفرودهایی بود که سعی کردیم در این کار فرودهایش را تغییر دهیم و به فرازهایش اضافه کنیم و قطعاً این روند در قطعه‌های بعدی‌مان تکرار خواهد شد تا به ایده آل برسیم.»


وی در ادامه گفت: «ما یک گروه جوان و تقریباً تازه‌کار هستیم که با عشق به موسیقی کنار یکدیگر به فعالیت می‌کنیم و تنها امیدواری‌مان حمایت مردم و شنوندگان موسیقی است. بی‌شک برای پا گذاشتن در عرصه حرفه‌ای و ماندن، مخاطب بیشترین تأثیر را دارد و من به همراه گروهم امیدواریم که بتوانیم بهترین آثار را ارائه دهیم تا مخاطبان راضی باشند.»


عماد در پایان صحبت‌هایش افزود: «امیدوار هستم قطعه "کنسرت" به دل مخاطبان باارزش موسیقی بنشیند و ما را نیز حمایت کنند، هیچ‌چیز به‌اندازه حمایت به یک گروه جوان انگیزه نمی‌دهد.»


ترانه این اثر  از سروده‌های امیر عماد می‌باشد و همچنین نوازنده  گیتار الکتریک وی را بر عهده داشته است. علیرضا حمزه لو در این اثر نوازنده ساکسیفون و مهیار پور حلاجی پیانو نواخته‌اند و موسیقی این اثر به‌صورت مشترک با امیر عماد و مهیار پور حلاجی بوده است.


لازم به ذکر است که امیر اشکان اصغر زاده  در قسمت میکس و مسترینگ با امیر عماد همکاری داشته است.


هم‌اکنون می‌توانید قطعه کنسرت را از ریتم نو (لینک دانلود)بشنوید و دانلود کنید.


منبع : ریتم نو


نویسنده : شایان رسول‌زاده

برچسب ها: کنسرت امیر عماد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه