ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۵۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۶ - ۲۵ آذر ۱۳۹۴

قطعه «شانس» حسین موسوی با حضور «رستاک حلاج» منتشر می‌شود

ریتم نو : حسین موسوی خواننده‌ای که_ به گفته‌ی خود_ در ابتدا به نواختن ساز گیتار و بعدازآن به پیانو روی آورده ،از سال 86 وارد کار حرفه‌ای _در موسیقی_ شده و تاکنون باکسانی چون «مهرزاد خواجه امیری»، «هومن نامداری»،«علی مولایی »، « رستاک حلاج » و... همکاری داشته است؛ از انتشار تک آهنگ خود تحت عنوان «شانس» خبر داد و گفت: آهنگسازی این کار توسط «رستاک حلاج» ،تنظیم توسط «علی مولایی»صورت گرفته است .«هومن نامداری»در این اثر نوازندگی ساکسیفون ، «فیروز ویسانلو» نوازندگی گیتار و «کاوه  صیامی» ترانه‌سرایی این قطعه را بر عهده‌دارند؛هفته‌ی آینده منتظر عرضه شدن این آهنگ باشید.

+ حسین موسوی : امیدوارم این قطعه به قلب مخاطبان نفوذ کند

قطعه شانس حسین موسوی با حضور رستاک حلاج منتشر می‌شود حسین موسوی

 همچنین باید اضافه کنم حدود بیست-سی درصد کار آلبوم موسیقی‌ام پیشرفته اما اکنون به‌جز «علی مولایی» و «رستاک حلاج»از نام بردن عوامل دیگر این اثر معذور هستم فقط همین را می‌گویم که قصد داریم از تجربه‌ی افراد حرفه‌ای دنیا موسیقی استفاده کنیم تا مخاطبان موسیقی با ما همراه باشند. فضای این آلبوم بیشتر عاشقانه و هاوس است البته سعی می‌کنیم چند قطعه با ریتم‌های آرام نیز در این اثر بگنجانیم.


حسین موسوی درباره‌ی همکاری‌اش با «حلاج»گفت: توسط دوستی باکارهای ایشان آشنا شدم .به‌حق که کمک‌های او نقطه‌ی عطفی در آثارم به وجود آورد . یقیناً در آینده شاهد همکاری بیشتری بین من و او هستید.


«موسوی» درباره‌ی برگزاری کنسرت‌هایش بیان داشت: قبل  از انتشار آلبوم اجراهایی را در تهران خواهیم داشت اما بیشتر منتظریم تا آلبوم انتشار پیدا کند تا بتوانیم با مخاطبانمان ارتباط برقرار کنیم و بعدازآن به فکر اجرای کنسرت در تهران و شهرستان‌های دیگر باشیم.درواقع  با توجه به فضای حاکم بر موسیقی امروز،جلب نظر مخاطب کار بسیار سختی است و همان‌طور که گفتم سعی داریم با استفاده از عوامل حرفه‌ای و باتجربه کیفیت کارمان را بهتر و بهتر کنیم تا از این نظر هوادارانی را با خود همراه کنیم.


ایشان در پایان اظهار داشت:گرچه جذب مخاطب مسئله‌ی مهمی است اما سبک و سیاق کارهای من پاپ-سنتی است و  تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا در سبکی که دارم نظر هوادارانم را به خودم جلب کنم اما هیچ‌وقت سبک خود را تغییر نمی‌دهم و امیدوارم قطعه‌ی «شانس» و اجراهایمان به قلب مخاطبان نفوذ کند.



منبع: ریتم نو


نویسنده: فرزین پاک طینت

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۱
حسین اسدی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
بی صبرانه منتظر انتشار اثر هستیم.
تقویم هنری ادامه