ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۲۱ مهر ۱۳۹۴

لیدی گاگا : احساس پیری می‌کنم!

ریتم نو: لیدی گاگا (Lady Gaga) باورش نمی‌شود درحالی‌که تنها 29 سال سن دارد ولی احساس می‌کند که انگار 100 سال زندگی کرده است.


در ادامه‌ی موفقیت هنری‌اش در سبک موسیقی پاپ, این خواننده به‌تازگی به دنیای بازیگری نیز واردشده و نخستین حمله‌اش به هنر هفتم را با ایفای نقش در American Horror Story: Hotel آغاز کرد. باوجود حضور از سن 15 سالگی در این صنعت , گاگا فکر می‌کند که در سال‌های پایانی زندگی خودش باید بسر ببرد.
او به یکی از سایت‌های خبری گفت: «حس می‌کنم که خیلی پیر شدم. در این صنعت [موسیقی] از 15 سالگی حضور داشتم،هرچند که 7 سالی هست که معروف شده‌ام و فقط 29 ساله که زندگی کردم، ولی احساس می‌کنم که 100 سال از زندگی‌ام می‌گذرد.»
اوج فعالیت لیدی گاگا در سال 2008 با انتشار قطعه‌ی Just Dance و همچنین آثار محبوبی مانند Poker Face, Bad Romance و Born This Way آغاز و با انتشار یک آلبوم دونفره و برگزاری تورهای موسیقی با یکی از افسانه‌های موسیقی جَز یعنی تونی بِنِت (Tony Bennett) ادامه پیدا کرد.
اوایل سال 2015 خبرهایی مبنی بر احتمال ایفای نقش گاگا در سریال محبوب American Horror Story: Hotel بر سر زبان‌ها افتاد. گاگا که در این سال‌ها متدهای بازیگری را فراگرفته است، برای ایفای نقش خودش بانام The Countess در این سریال ژانر درام-دلهره آور نمی‌تواند صبر کند.
او می‌گوید:" مسلماً" این خطرناک‌ترین نوع بازیگری است که شما کاراکتری را بپذیرید و قبول کنید بعضی از خاطرات احساسی زندگی خودتان را یادآوری کنید. خیلی قوی و غیرمستقیم به دوران کودکی‌تان می‌برد.»

منبع : ریتم نو
گردآوری و ترجمه : اشکان شاهرخ
برچسب ها: ریتم نو لیدی گاگا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه