ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۳۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۹ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۵

مازیار فلاحی با گریم فیلم جدیدش روی استیج آمد

ریتم نو – مازیار فلاحی در کنسرت سوم مردادماه خود با گریم فیلم جدیدش روی صحنه آمد و طرفدارانش را با اجرای قطعه‌ای از آلبوم تازه سورپرایز و از دخترش برای اولین بار دعوت کرد تا روی استیج حاضر شود.


به گزارش ریتم نو؛ فلاحی در این اجرا نوید حضور در فیلم «یادم تو را فراموش» را به طرفدارانش داد و تغییر چهره‌اش را نیز به همین خاطر عنوان و با اجرای قطعه «استرس» از آلبوم جدیدش مخاطبان خود را سورپرایز کرد.


وی در این کنسرت قطعاتی چون «روزای بی تو»، «فرض محال»، «مجنون لیلی»، «بوسه های تیغ»، «می رسم به تو»، «رویای واقعی»، «بازم بارون»، «ماه هفتم»، «عکس یادگاری»، «دروغه»، «همین کافیه»، «استرس»، «بارون خیال»، «قربون مست نگاهت»، «آخرین نفس» و ... را به اجرا درآورد.


مازیار فلاحی پس از اجرای قطعه «باران» برای اولین بار از دخترش باران دعوت کرد تا روی صحنه بیاید تا این قطعه را به او تقدیم کند


میلاد جوزی(گیتار بیس)، سهیل بیانی مهر(گیتار اسپانیش)،­ مجتبی تقی پور(تار،گیتار و گیتار اسپانیش)، بابک ایمانی(ویولن)، داوود جعفری(آکاردئون)، آشور ظفر مرادیان(درام) و امین قاسمی(پرکاشن) اعضای ارکستر فلاحی را به رهبری «نوید اسکندر» نوازنده پیانو و کیبورد تشکیل می‌دادند.


کنسرت سوم مردادماه مازیار فلاحی به همت موسسه فرهنگی هنری «آوای فروهر» به مدیریت برادران حاتم پور برگزار شد که مهدی اسفندیاری مدیر اجرایی و میلاد حسینی مدیر روابط عمومی بودند.




منبع: ریتم نو
عکس: امین رجبی


 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه