ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۲۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۱۰ آبان ۱۳۹۴

مازیار فلاحی : ممنوع الکار نبوده و نیستم!!

ریتم نو: بعد از حرف‌وحدیث‌هایی که درمورد ممنوع الکاری خوانندگان مطرح شد، بسیاری از تهیه کنندگان شهرستان‌ها و مدیران نگران شدند و بی‌شک به این فکر می‌کردند که حالا چه کنیم؟
Mazyar-Fallahi-26shahrivar-Ritmeno (47)

خیلی‌ها نیز فکر می‌کردند که قراردادهایشان با خوانندگان لغو خواهد شد و یا دیگر نمی‌توانند با آن‌ها کار کنند و شاید بعدازآن نامه سرگشاده تمام این استرس‌ها دو چندان شد.


در همین راستا و به گفته مازیار فلاحی در صفحه اینستاگرام اش در این چند روز خیلی از تهیه‌کنندگان شهرستان‌ها با وی و مدیر برنامه‌اش تماس گرفتند و نسبت به اتفاق‌های اخیر و لغو کنسرت‌ های فلاحی ابراز نگرانی کردند.


مازیار فلاحی نیز با منتشر کردن متنی در صفحه اینستاگرام اش به تمام این نگرانی‌ها پایان داد.


متن پیام به شرح زیر است:


به نام خدا


در پي تماس‌های مكرري كه طي سه روز گذشته از طرف تهیه‌کننده‌های محترم کنسرت‌های اينجانب در شهرستانها و همچنين ساير برنامه هاي هنري اينجانب ، با من و يا مدير برنامه هاي من گرفته شده و ابراز نگراني در مورد انجام يا عدم انجام و يا لغو قراردادها تا پايان سال جاري نموده اند، اعلام مي نمايم كه اينجانب به هيچ عنوان ممنوع الكار و ممنوع الفعاليت نبوده و نيستم و انتشار نامه اخير طي روزهاي گذشته صرفا جهت همدلي و همراهي با خواننده هاي موسيقي پاپ و نيز رسيدن به خواسته هاي همه خواننده هاي موسيقي پاپ جهت برگزاري كنسرت در برخي سالنها بخصوص سالن همايشهاي برج ميلاد شهر تهران و نيز فراهم شدن فضاي مجازي و همچنين مدياي مناسب زير نظر و با مجوز وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامي به منظور ارايه و پخش قطعات موسيقي، ويديو كليپ ها و آثار هنري توليد شده است.


مجدد تاكيد مي كنم تمامي اجراهاي زنده و برنامه هاي هنري اينجانب به لطف خداوند و همدلي هميشگي شما بدون تغيير در زمستان سال جاري برگزار خواهد شد و به قوت خود باقي است.


photo_2015-11-02_23-09-21


منبع : ریتم نو


نویسنده: شایان رسول زاده

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه