ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۲ - ۲۷ تير ۱۳۹۴

ماه عسل سکوی پرتاب امیر علی بهادری اما به چه قیمت ؟؟

ماه رمضان،ماه ضيافت الهي به پايان رسيد.يك ماه مبارك در يك سال بعضي ها را وادار ميكند يازده ماه تمام فكر كنند كه در اين يك ماه چطور كار كنند؛عوامل و دست اندر كاران برنامه پر مخاطب ماه عسل نيز از همين دسته اند كه خوش بختانه چند سالي است "قبيله"شان به رهبري " احسان عليخاني " بدجور ميان مردم محبوب شده اند و تقريبا هرسال چشم روزه داران را پيش از افطار و در انتظار اذان مغرب به صفحه ي تلويزيون مي دوزد!
ماه عسل سکوی پرتاب امیر علی بهادری اما به چه قیمت ؟؟ ماه عسل سکوی پرتاب امیر علی بهادری اما به چه قیمت ؟؟


يكي از مهم ترين آيتم هاي اين برنامه فارغ از محتوا تيتراژهاي ابتدا و انتهاي آن هستند كه حكم حسن مطلع و حسن ختام را در يك برنامه دارند.
آنچه كه تا به امروز از سوي تريبون ماه عسل به گوش ما رسيده بود نيز گواه بر اين بود كه بيش از همه چيز تهيه كننده و ساير عوامل اين تيتراژ ها و طراحي صحنه برايشان مهم است.
از طرفي بعد از اتفاقاتي كه سال گذشته رخ داد يعني فوت مرحوم " مرتضي پاشايي "كه ترك ( نگران مني ) را بسيار دلنشين اجرا كرده بود امسال انتظار ميرفت كه روند رو به رشد سالهاي قبل كامل شده و يك اثر در خور شأن ماه عسل منتشر شود.
اما در روز اول اين ماه مبارك و با پخش برنامه ناگهان آب سردي بر روي سر مخاطبان ريخته شد." ماه عسل " با صداي " امير علي بهادري "از همان ابتداي امر سر و صداي زيادي به راه انداخت و طبق معمول عده اي موافق بودند و عده اي مخالف،اما بايد بهادري را خوش شانس بدانيم چرا كه اجراي تيتراژ پاياني با صداي " احسان خواجه اميري " به زعم اكثر كارشناسان و برخي از مردم انقدر افتضاح بود كه همه گفتند : وقتي خواجه اميري اين باشد از بقيه انتظاري نيست !
اما بياييد يكم واقع بينانه و دور از هر جهت گيري فقط به طرح برخي از حواشي بپردازيم :
امير علي بهادري چند روز پس از انتشار ماه عسل مصاحبه اي كرد و صريحاً اذعان داشت كه بواسطه ي مهدي يراحي به عوامل ماه عسل معرفي شده است و ضمن تشكر از وي از انتشار آلبوم شخصيش نيز خبر داد.
"مهدي يراحي"خواننده اي است كه كمتر كسي از مخاطبان ماه عسل ميتوانيد پيدا كنيد كه اورا نشناسد با تيتراژ هاي معروف ماه عسلش : " هرجاي دنيايي "،" سازش "و" بغض تو "!يراحي به نحوي جايگاه خودش را در ماه عسل تثبيت كرده كه حالا اين بار وقتي به دليل آماده كردن آلبومش نمي رسد تيتراژ را بخواند امير علي بهادري ؛ترانه سرا و آهنگساز نيمي از ترك هاي آلبوم جديدش را به اين برنامه معرفي ميكند!
يقيناً انقدر تيغ يراحي برنده است كه در لحظات پاياني،كار آماده ي پخش " بابك جهانبخش "را كنار گذاشته و به يك باره پاي بهادري را به تلويزيون باز كند!
طرح اين موضوع بار ديگر حاشيه هاي آلبوم مثل مجسمه را به سوال هاي بزرگي در ذهن مخاطبان بدل كرد:
-آيا اميرعلي بهادري در قبال حضور در يك تيتراژ تلويزيوني با مهدي يراحي در آلبومش همكاري كرده است ؟
-آيا منظور عليخاني از دلايل حرفه اي براي كنار گذاشتن ترانه جهانبخش همان پول است ؟
مسلماً هيچ تهيه كننده اي بدش نمي آيد كم تر پول خرج كند و يا اصلاً خرج نكند و از طرفي هر خواننده ي جوياي نامي سوداي اين را در سر دارد كه تيتراژ يكي از پر مخاطب ترين برنامه هاي سيما در سالهاي اخير را بخواند.
به هر حال امروز به مناسبت عيد سعيد فطر احسان عليخاني در اختتاميه شوي تلويزيوني اش امير علي بهادري را نيز دعوت كرده بود تا پلي بك بخواند براي تماشاگرانش و پرونده ي ماه عسل را با كلي سوال بي جواب در ذهن بينندگان بست !
با آرزوي موفقيت روز افزون براي احسان عليخاني و قبيله اش !

 

نویسنده : اشکان امجدی

منبع : ریتم نو
تقویم هنری ادامه