ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۴۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۵

محسن یگانه دیگر غمگین نمی‌خواند!

ریتم نو – محسن یگانه در اولین کنسرت تابستانه‌ی تهران با همکاری ارکستری جدید روی صحنه رفت و به هوادارانش نوید انتشار قطعاتی شاد را داد.


ریتم نومحسن یگانه در اولین کنسرت تابستانه‌ی تهران با همکاری ارکستری جدید روی صحنه رفت و به هوادارانش نوید انتشار قطعاتی شاد را داد.


این اجرا به همت شرکت آوای فروهر در روزهای یازدهم و دوازدهم مرداد طی چهار سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد.


در آغاز با حضور نوازندگان ارکستر جدید و با اندکی تغییر در چیدمان سازها هواداران با صحنه‌ای متفاوت‌تر از کنسرت‌های گذشته مواجه شدند و خواننده محبوبشان قطعه "بهت قول میدم" خواند که با همراهی کم‌نظیری از او استقبال کردند.


رگ خواب که اجرا شد محسن یگانه اولین میهمان کنسرتش، زانیار خسروی را معرفی کرد. خیابونا قطعه بعدی بود که محسن یگانه تشویق پرانرژی هوادارانش در پایان آن را به اجرای قطعه‌ی شاد دوست دارم وصل کرد تا استقبال از این قطعه هم به‌خوبی اجراهای گذشته‌اش باشد.


انتخاب بعدی یگانه و ارکستر جدیدش قطعه خاطره‌انگیز آخه دل من بود و در ادامه با اجرای نرو گفت: کم پیش می‌آید در تولید آلبوم‌ها از کسی کمک بگیرم چون سلیقه مشترک بین خودم و شما را متوجه شدم و تولیدش برای من راحت‌تر است اما این قطعه را خیلی دوست داشتم من بخوانم و از آهنگساز آن اجازه گرفتم و خواندم.


سکوت که اجرا شد و محسن یگانه که با تشویق بی‌سابقه هوادارانش بین هر قطعه روبه‌رو می‌شد گفت:ای‌کاش همیشه این تشویق‌ها همیشگی و خودجوش باقی بماند.


چشمهای خیس من و دلکم اجرا شدند و در پایان آن یگانه لحظاتی از قطعه گناهی ندارم را اجرا کرد تا به درخواست هوادارانش برای اجرای این قطعه هم احترام گذاشته باشد.


درنهایت محسن یگانه اشاره کرد که این اولین اجرای زنده‌اش با این ارکستر جدید بود اما دلیل این تغییر را نگفت.


استقبال از قطعه درکم کن به‌قدری بود که محسن یگانه گفت: در آینده خیلی بیشتر آهنگ‌های شاد پخش می‌کنم،آهنگ غمگین به‌اندازه کافی منتشر کردم.


بعد از اجرای جاده محسن یگانه با خالی کردن جای روزبه بمانی و معرفی نکردن مهیار رضوان تا پایان اجرای هرچی تو بخوای، تیتراژ ماه عسل 95 را اجرا  کرد که همخوانی با این قطعه تا پایان آن ادامه دار شد.


مهیار رضوان و آرش پاکزاد عوامل تولید هرچی تو بخوای دو میهمان دیگر کنسرت بودند.


نباشی با هنرنمایی سعید علیرضایی نوازنده بیس گروه اجرا شد و سپس برای دومین بار بهت قول میدم درحالی اجرا شد که محسن یگانه گیتار در دست گرفت و به همراه صدای گیتار چهار نوازنده دیگر گروهش و وحید قاسمی همراه بود.


قبل از دومین اجرای بهت قول میدم محسن یگانه گفت:کمتر پیش می‌آید کارهای خودم را دوست داشته باشم و این قطعه‌یکی از آن‌هاست که بعد از پخش شدنش هم بارها آن را شنیدم.


بعد از تشویق‌های پر انرژی حاضرین هوایی با استقبال  اجرا شد تا نوبت به حسن ختام اجرا و قطعه‌ی نشکن دلمو برسد که در پایان نوازندگان هم ایستادند تا تنها صدای همخوانی تماشاگران اجرای شب گذشته سالن میلاد را پر کند و آن‌ها آخرین مجری این کنسرت باشند.


ميلاد پر قوه (كيبورد)،  سعيد عليرضايي (گيتار بيس)، وحيد عويدي (گيتار نايلون)، شايان مجيدي (گيتار الكتريك)، رادين رفيع زاده (درامز)، وحيد قاسمي (پركاشن)، محمد زرنوش ( كلارينت) و محمدرضا زارعي ( ويولن) اعضای ارکستر محسن یگانه را تشکیل می‌دادند.





منبع: ریتم نو


نویسنده: حامد سلگی


عکس: امین باقری


 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۲
نیلوفر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
خسته نباشید
ولی محسن به هیج وجه نگفت غمگین نمیخونه آهنگ بعدیشون ینی کویر غمگینه منظورشون این بود گروه جدیده و الان تو خود اجرا میخوان شاد بزنن تو خود کنسرت نه درکل
بیشتر توجه کنید که یه موقع کژتابی نشه اونوقت همه انتظار آهنگ شاد میکشن ولی غمگین منتشر میشه
شیوا
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
چرا هیچ کدوم از عکس ها باز نمیشه؟؟ ?
تقویم هنری ادامه