ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۴

"محمدجعفر محمد زاده" به‌عنوان رییس روابط عمومی وزارت ارشاد منصوب شد

ریتم نو: «محمدجعفر محمد زاده» از سوی وزیر فرهنگ با حفظ سمت به‌عنوان رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد منصوب شد.

images14


"محمدجعفر محمد زاده" به‌عنوان رییس روابط عمومی وزارت ارشاد منصوب شد




 

در بخش‌هایی از متن جنتی بر هدایت و نظارت بر عملکرد روابط عمومی معاونت‌ها و واحدهای ستادی و استانی تأکید کرده است و به پاسخگویی سریع و به‌موقع به شبهات و ادعاهای نادرست، سنجش افکار عمومی نسبت به عملکرد واحدهای مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره‌شده است.

با استعفای «بابک دربیکی» رییس سابق مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بر اساس این حکم «محمدجعفر محمد زاده» مشاور رسانه‌ای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان رییس این مرکز منصوب شد.

 

منبع : ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۳
روح اله سوری
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
برادر عزیز جناب آقای دکتر محمدزاده

انتصاب به جا و شایسته جنابعالی به عنوان رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که بیانگر تعهد ،کارآمدی ،لیاقت و شایستگی‌ های بر جسته آن برادر گرامی در صحنه‌های خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی است تبریک عرض نموده ، موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.
محسن نامورصدیق
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
خدا حفظش کنه مرد بزرگ و مدیر خیلی خوبیه من تبریک میگم. در زمان معاونت مطبوعاتی ایشان مطبوعات بسیار رشد کردند و دلسوزانه به نشریات کمک زیادی میکرد و نگاه عادلانه و منصفانه ای داشت و تا میتوانست برای اعتلای نشریات تلاش مینمود. برخلاف آقای دکتر محمدزاده، آقای انتظامی علیرغم شعارهای فریبنده در هنگام نشستن بر جایگاه معاونت مطبوعات فعلی، اکنون معاونت مطبوعاتی آکنده از بی عدالتی، باند بازی، تحقیر نشریات، ضربه به نشریات مظلوم و بدون پشتوانه با قطع یارانه ها و افزایش یارانه های نشریات مجیز گویش شده و به اقتصاد نشریات بسیار ضربه زده است و موارد دیگری که نشریات دیگر توان لازم برای ادامه حیات ندارند. با نگاهی به مستندات موجود در سایت معاونت مطبوعاتی و بررسی بعضی موارد میتوان پی به این قضیه برد.(البته مستندات لازم موجود است ودرزمان لازم میتوان خدمت رئیس محترم جمهور یا وزیر محترم ارشاد ارائه نمود). اما در زمان آقای دکتر محمدزاده نگاه منصفانه ایشان در زمان تنگناهای مالی کشور توانسته بود نشریات را سرپا نگه دارد. همچنین درسال 83 درخواست مجوز روزنامه و ماهنامه دادم ایشان قول دادند برای دریافت پیگری کنند اما دوران معاونتشان تمام شد و زمانی که آقای انتظامی سرکار آمد خیلی از تقاضا ها را علیرغم گذشت 10 سال از درخواست بدون صورتجلسه به بهانه آمایش سرزمین! از دور خارج کرد و فقط به هم مسلکان خودش که کمتر از یکسال تقاضا داده بودند ارائه کرد.
عینی زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
باسلام انتخاب شایسته حضرتعالی باتوجه به فهم عمیقان از روابط عمومی و سابقه و تجربه ارزنده تان در این عرصه راتبریک می گویم انشا الله شاهد تحولی دیگر دراین عرصه باشیم .
تقویم هنری ادامه