ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۳۱ تير ۱۳۹۴

محمدعلی بهمنی از برگزاری کارگاه شعر و ترانه در دفتر موسیقی خبر داد

ریتم نو : « محمدعلی بهمنی » عضو شورای شعر دفتر موسیقی از برگزاری کارگاه شعر و ترانه در دفتر موسیقی خبر داد. این کارگاه شنبه هر هفته رأس ساعت 14 در دفتر موسیقی برگزار می‌شود. اولین جلسه آن در تاریخ سوم مردادماه تشکیل خواهد شد.
محمدعلی بهمنی از برگزاری کارگاه شعر و ترانه در دفتر موسیقی خبر داد محمدعلی بهمنی از برگزاری کارگاه شعر و ترانه در دفتر موسیقی خبر داد

 

+ اختصاص جلسات برای کسانی که ترانه‌هایشان اصلاحیه یا به‌طورکلی رد شده است

 

« محمدعلی بهمنی »، شاعر و ترانه‌سرای نام‌آشنای کشور، ضمن اشاره به پابرجا بودن جلسات هفتگی‌اش (روزهای یکشنبه و دوشنبه) بیان داشت که بعدازاین، شنبه‌ی هر هفته جلسه‌هایی را در دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مختص کسانی که با اصلاحیه یا رد ترانه‌هایشان از طرف این نهاد مواجه بودند برگزار می‌کند . در این جلسه به بررسی قضاوت انجام‌شده به‌منظور رفع ذهنیت ستیزه‌جویی با اسم افراد مذکور پرداخته می‌شود. با بحث‌هایی که بین شورا و افراد مذکور صورت می‌گیرد درنهایت یک‌طرف پی به‌اشتباه خود می‌برد که این امر اتفاق خوبی است در ادامه با تأکید بر اختصاص این جلسه برای کسانی که ترانه‌هایشان اصلاحیه خورده یا به‌طورکلی رد شده و بیان هدف رفع کدورت بین طرفین و رسیدن به نظر جمعی بیان داشت عمومی که می‌خواهند در جریان بررسی این قضاوت‌ها قرار بگیرند باید با دفتر موسیقی وزارت هماهنگ کنند.در غیر این صورت از پذیرش عموم معذوریم.

 

منبع : ریتم نو

نویسنده : فرزین پاک‌طینت

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه