ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۹۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۳ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۵

محمد علیزاده جوان برتر سال 94 در حوزه هنر ورزش

ریتم نو ـ تمام بلیت‌های 8 سانس کنسرت محمد علیزاده در تهران به فروش رفت و این خواننده پرکار موسیقی پاپ؛ از طرف سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران نیز به‌عنوان جوان برتر سال 94 در حوزه «هنر ورزش» انتخاب شد.

Mohammad Alizadeh (20)





استقبال هواداران از سری جدید کنسرت بزرگ محمد علیزاده به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» مدیر شرکت موسیقی «ایران گام» و مؤسسه پخش «هنر شهر»؛ در سالن همایش‌ میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران، باعث شد که تمام بلیت‌های 8 سانس کنسرت بزرگ شهریورماه این خواننده پرکار و موفق موسیقی پاپ؛ به‌صورت کامل به فروش برسد و Sold Out شود و این خواننده قرار است در 8 سانس مختلف در ساعت 20 و 23 در روزهای 13 و 14 و 15 و 16 شهریورماه جاری با گروه ارکسترش در سالن همایش‌ میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه برود.


محمد علیزاده آقای احساس موسیقی پاپ ایران، هم‌زمان با اتمام بلیت‌های 8 سانس کنسرت بزرگ شهریورماه تهران؛ از طرف سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران نیز به‌عنوان جوان برتر سال ۹۴ در حوزه «هنر ورزش» انتخاب شد. جوانان برتر سال ۱۳۹۴ ورزش ایران در پنجاه رشته تخصصی یادواره سرلشکر شهید ورزشکار حاج ناصر کاظمی هم‌زمان باهم تجلیل می‌شوند که دراین‌بین از جوانان برتر حوزه هنر ورزش نیز تجلیل خواهد شد.


این سازمان به‌منظور تقویت روحیه شادابی و نشاط در جامعه و الگوسازی جوانان موفق برای عموم جامعه جوان کشور و تجلی فرهنگ که جوانان مظهر امید هستند در سطح جامعه ورزش، جوانان برتر سال ۱۳۹۴ ایران را با احترام و همفکری با فدراسیون‌های رشته‌های مختلف ورزشی و کارشناسان متخصص حوزه جوان کشور، انتخاب و پس از تأیید شورای مرکزی هم‌زمان با ششم شهریورماه؛ سالروز شهادت سرلشکر شهید ناصر کاظمی اعلام کرد.


محمد علیزاده سال گذشته در 27 سانس مختلف در تهران، برای علاقه‌مندان به موسیقی پاپ برنامه اجرا کرده بود که رکورددار برگزاری کنسرت در پایتخت محسوب می‌شود و با توجه به اینکه بلیت‌های سری جدید کنسرت بزرگ علیزاده به‌طور کامل به فروش رفته و  Sold Out شده است؛ آخرین سانس اجرای این کنسرت تابستانی درواقع، بیست و دومین اجرای امسال کنسرت‌های به شمار می‌رود و به رکورد دیگری در اجراهای خود در تهران نزدیک می‌شود.


علی‌رضا شهبازی ـ نوازنده گیتار الکتریک، امیرحسین اویسی ـ رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد، اشکان موسوی ـ نوازنده و سولیست ویولن، بهمن میرزازاده ـ نوازنده بوزوکی و گیتار، محمد شعبانی ـ نوازنده پرکاشن، اشکان صدیق‌آذر ـ نوازنده لانچ پد، علی‌اصغر پورنگهبان ـ نوازنده گیتار باس، ایمان ذاکری ـ نوازنده درامز و سعید عباسی ـ نوازنده کیبورد، در کنسرت‌های بزرگ شهریورماه، محمد علیزاده را با سازهای خود همراهی خواهند کرد.


منبع: ریتم نو


نویسنده: منصور جهانی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه