ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۹۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۵

مخاطبان پیکلاویه در کنسرت مهرماه سورپرایز می‌شوند

ریتم نو – گروه موسیقی پیکلاویه، اولین گروه ایرانی است که مجوز اجرای قطعات به زبان انگلیسی و فرانسه را دارد و فقط قطعات ساخته‌شده توسط گروه را روی صحنه به اجرا درمی‌آورد و حالا در آستانه‌ی انتشار نخستین آلبوم رسمی خود، آخرین اجرای پیش از آلبوم را در برج آزادی روی صحنه می‌برد. اعضای گروه، این روزها مشغول تمرین برای برگزاری کنسرت یکم مهرماه در تهران هستند.

Piclavier Band-ritmeno (20)




کنسرت گروه پیکلاویه یکم مهرماه سال جاری در سالن اصلی برج آزادی و در یک سانس 21:30 برگزار می‌شود.


این گروه با همان ترکیب همیشگی‌اش روی صحنه می‌رود اما طبق اعلام شایان کریمی، کنسرت مهرماه پیکلاویه تغییرات اساسی به لحاظ اجرایی دارد و قرار است قطعات با تنظیم متفاوتی ارائه شوند.


کریمی در خصوص اجرای پیش روی گروه گفت: «برای این اجرا برنامه‌ریزی‌های خاصی صورت گرفته و قرار است تعدادی از  قطعات با تنظیم جدیدی ارائه شوند و در کنار آن اجرای دو قطعه جدید سورپرایز گروه برای مخاطبان به‌حساب می‌آید. از طرفی تمهیداتی برای دکور و حرکت‌های تصویری برای برخی از قطعات داریم که به‌خودی‌خود جذابیت‌هایی را برای حاضران ایجاد می‌کند.»


نوازنده کیبورد گروه پیکلاویه ضمن اشاره به این موضوع که اجرای مهرماه، آخرین کنسرت گروه پیش از انتشار آلبوم است، در خصوص این آلبوم بیان کرد: «پروسه ضبط آلبوم به دلیل حساسیت‌های گروه در ضبط، طولانی شده و برخلاف دیگر گروه‌ها تمامی قطعات آلبوم را به‌صورت آنالوگ ضبط کرده‌ایم و ترجیح دادیم زمان بیشتری بگذاریم تا آلبومی شایسته مخاطبان ارائه دهیم.»


وی در پایان صحبت‌هایش گفت: «قطعاً این کنسرت، بهترین اجرای گروه تا به امروز خواهد بود و مخاطبان پیکلاویه متفاوت‌تری را روی صحنه خواهند دید و سورپرایز می‌شوند.»


شایان کریمی  (نوازنده کیبورد)، مهران مختارپور (خواننده و نوازنده گیتار الکتریک)، مصطفی بهرمان (درامز)، رضا غلامی (بیس) و مهیار صالحی نیا (گیتار الکتریک) اعضای این گروه را تشکیل می‌دهند.


گفتنی است؛ بلیت‌فروشی کنسرت 1 مهرماه گروه پیکلاویه  آغازشده و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سامانه اینترنتی ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه نمایند.



منبع: ریتم نو


عکس: امین رجبی


 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه