ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۸۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۱ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۵

مراسم رونمایی آلبوم «رحمان» در ساری برگزار می شود

ریتم نو: رحمان که به‌تازگی نخستین آلبوم خود را تحت عنوان یه عاشق منتشر و طی مراسمی در تهران از آن رونمایی کرد. به دیدار هواداران خود در ساری می‌رود.

Rahman (2)




رونمایی و جشن امضای آلبوم یه عاشق» با حضور عوامل آلبوم، هنرمندان و فعالان عرصه‌ی موسیقی و ترانه‌ی استان مازندران روز پنجشنبه 20 خردادماه از ساعت 16 برگزار می‌شود.


این مراسم در سالن زنده‌یاد سلمان هراتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری برگزار خواهد شد و حضور برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در مراسم رونمایی با رحمان دیدار کنند و نسبت به تهیه آلبوم به‌صورت ارجینال اقدام نمایند.


آلبوم «یه عاشق» دارای ۱۳ قطعه با مضمون عاشقانه است که «مدوید لطیفی» آهنگسازی و تنظیم اکثر قطعات را بر عهده دارد و «پدرام کشتکار» و «کامران رسول‌زاده» نیز هرکدام با یک قطعه به‌عنوان آهنگساز و «مهران خلیلی»، «علی راد»،«سعید رضایی» و « حامد حسینی» در بخش تنظیم حضور دارند و «مهیار رحیمی»، «میلاد فرهودی»، «حمیدرضا آداب» و «آرش پاکزاد» میکس و مسترینگ کار را انجام داده‌اند.


ترانه‌های این آلبوم از سروده‌های «حامد رجبی»، «مسعود محمدی»، «علیرضا حسینی»، «حسین غیاثی»، «علی احمدیان» و «کامران رسول‌زاده» است و نوازندگانی چون «مسعود همایونی»، «بهنام حکیمی»، «مینو قاسم پور»، «بهنام حکیمی» و … در آلبوم «یه عاشق» هنرنمایی کرده‌اند.


منبع: ریتم نو

برچسب ها: رحمان یه عاشق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه