ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۲۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۶ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

مراسم رونمایی آلبوم « روزای بعد تو » با صدای « آرش نورایی » برگزار شد

ریتم نو : مراسم رونمایی آلبوم « روزای بعد تو » با صدای « آرش نورایی » شامگاه دوشنبه 24اسفند ماه در سالن آمفی تئاتر موسسه موسیقی سرنا با حضور عوامل آلبوم و اجرای قطعه « فروغ مه


» برگزار شد.



در ابتدای نشست که با تأخیر در شروع مواجه بود، «محمد توکلی» ضمن خوش‌آمد گویی و تشکر از شرکت «هنر اول» برای پخش آلبوم، از آرش نورایی ، بابک بابایی و ایمان احمدزاده دعوت کرد تا دقایقی را در خصوص آلبوم صحبت کنند.


بابک بابایی ترانه‌سرا و آهنگساز برخی قطعات آلبوم از حضورش در آلبوم «روزای بعد تو» ابراز خوشحالی کرد و گفت: سعی کردم بهترین کارهایم را در این آلبوم داشته باشم تا نتیجه مطلوبی بگیریم که این همکاری نیز همچون گذشته همکاری موفقی باشد.


در ادامه صحبت‌های بابایی، «ایمان احمدزاده» که وظیفه میکس و مسترینگ تمامی قطعات را بر عهده داشته است از این همکاری ابراز خوشحالی کرد و به نام تعدادی از عوامل آلبوم و زحماتشان اشاره کرد.


آرش نورایی از تأخیر پیش‌آمده در شروع مراسم عذرخواهی کرد و در خصوص آلبوم مذکور گفت: مراحل فنی آلبوم یک سال و نیم به طول انجامید. ما حدود 36 قطعه تولید کردیم که یازده قطعه در این آلبوم قرار گرفت. درواقع برای سه آلبوم دیگر هم قطعه آماده داریم که تنظیم آن‌ها انجام نگرفته چراکه می‌خواستیم تنظیم قطعات به‌روز انجام شود.


خواننده آلبوم «روزای بعد تو» همچنین توضیح داد: این آلبوم 12 قطعه‌ای بود که قطعه «کافه» به دلیل عدم تائید شورای شعر، بالاجبار حذف و نهایتاً آلبوم با 11 قطعه منتشر شد.


وی به تنوع سبک در آلبوم اشاره کرد و افزود: 11 کار در این آلبوم از تنوع لازم برخوردار است تا بتوانم با توجه به بازخورد آلبوم، سبک و خط و مشی آلبوم دومم را انتخاب کنم. در این آلبوم تنوع سبک به نحوی است که شاید مخاطب متوجه نشود تمام آثار از یک نفر است و دچار اشتباه شود البته این تغییر در صدا و نوع خواندن بنده نیست بلکه در خصوص موسیقی هست. باید این را هم بگویم که هرکدام از کسانی که در آلبوم حضور دارند به‌تنهایی وزنه‌ای در موسیقی هستند.


آرش نورایی به عدم حضور برخی عوامل آلبوم به دلیل اجرا و مشغله کاری در مراسم اشاره کرد و سپس قطعه «کافه» با ترانه و ملودی «بابک بابایی» (که ملودی به‌صورت مشترک با آرش نورایی ساخته‌شده است) را با نواختن پیانو اجرا کرد تا با استقبال خوبی از سوی حاضرین مواجه شود.


این خواننده پس از اجرای قطعه «کافه» مجدداً به ‌جا ماندن این قطعه از آلبوم اشاره کرد و به سراغ اجرای قطعه‌ای بی‌کلام با پیانو رفت تا به‌نوعی بتواند تأخیر در شروع برنامه را جبران کند.


نمایش تیزر آلبوم «روزای بعد تو»، برش کیک، گرفتن عکس یادگاری با عوامل آلبوم و درنهایت امضای آلبوم توسط آرش نورایی حسن ختام این مراسم رونمایی بود.



آلبوم «روزای بعد تو»از سروده‌های بابک بابایی، یلدا انگالی، رویا زمردیان، آرش مهرابی و ستایش قره داغی با آهنگسازی بابک بابایی، وحید پویان و خود آرش نورایی است که آرش آزاد، مهبد شفیع نژاد، هامون میرزایی، آرون حسینی و مهرداد احمدزاده به‌عنوان تنظیم‌کننده حضور داشتند.


ضبط این آلبوم در استودیو بسامد، راگا، کرگدن و یوکابد با نظارت «سعید هاشمی» انجام‌شده و ایمان احمدزاده میکس و مسترینگ کل آلبوم را بر عهده داشته است.


همچنین فیروز ویسانلو و فرشید ادهمی(گیتار اسپانیش)، نیما رمضان و عادل روح‌نواز(گیتار الکتریک)، مهبد شفیع نژاد و آرش نورایی (پیانو)، هومن نامداری(ساکسیفون) و هامون میرزایی(ویلن‌سل) به‌عنوان نوازنده در آلبوم «روزای بعد تو» هنرنمایی کرده‌اند.


محمد میر حسینی و محمد توکلی(مشاور طرح)، یاسمین هاشمی(مشاور هنری)، بهار ایروانی(کارگردان تیزر)، فیلم‌بردار(بهزاد خضرلو) ، کاوه نورایی(مدیر پروژه) و لی لا رضایی (مشاور رسانه ای) از دیگر عوامل آلبوم بودند.


گفتنی است این آلبوم به تهیه‌کنندگی طهمورث نورایی و رضا صفاریان و شرکت پخش «هنر اول» تولید و منتشرشده است.


 



 

منبع: ریتم نو
نویسنده : مریم رفایی
عکاس : امین باقری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه