ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۲۲:۱۳ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵




ریتم نو: با گذر از ماه اردیبهشت ، گروه موسيقى دال كه اين روزها خود را برای اجرا در هفته موسیقی تلفیقی آماده می‌کند، اولین آلبوم خود را که " گذر اردیبهشت " نام دارد، جمعه هفته جاری 24 اردیبهشت‌ماه طی مراسم ویژه‌ای در شهر کتاب ابن‌سینا رونمایی می‌کند.



این مراسم ویژه از ساعت 15 روز جمعه 24 اردیبهشت‌ماه در شهر کتاب ابن‌سینا واقع در خیابان شهرک غرب، خیابان ایران‌زمین برگزار خواهد شد.
در این برنامه اعضای گروه دال متشکل از امین هدایتی(خواننده)، غزل مهدوی (ترانه‌سرا)، میلاد سعدی و یزدان بهمنی (نوازندگان سازهای کوبه‌ای ) و شایان شکر آبی (پیانیست) به همراه آرش سرانی آذر(بالابان، دودوک)، مهرداد عالمی (ویلن‌سل) و آرین کشیشی (گیتار باس) ، نوازنده‌های مهمان گروه که در آلبوم «گذر اردیبهشت» همکاری داشته‌اند و جمعی از چهره‌های فرهنگ و هنر حضور خواهند داشت.



شايان شكرابى، آهنگساز و پيانيست دال در خصوص جزئيات اولين آلبوم اين گروه اعلام کرد: «آلبوم «گذر ارديبهشت» كه توسط نشر و پخش جوان منتشر می‌شود، حاصل دو سال تلاش سخت و ریزبینانِ تک‌تک اعضاى گروه براى توليد اثرى مستقل و درخور سطح و سليقه مخاطبان جامعه امروز است. سعى شده در ساخت و توليد اين آلبوم، در كنار دورى از تكرار و رعايت تنوع، انسجام درونى آن، چه در فرم و چه در محتوا حفظ شود؛ کما اینکه در تمام ترانه‌ها، اين نگرش منسجم كه مبنى بر اميد و شور زندگى است، به‌وضوح ديده می‌شود. حتى گرافيك و هويت بصرى آلبوم دال و همین‌طور انتخاب نام «گذر ارديبهشت» هم منطبق بر همين جريان فكرى بوده است. میکس و مسترینگ این آلبوم نیز با رویکردی خاص و به‌صورت آنالوگ و روی ریل انجام‌شده که موجب صدای گرم‌تر و آرام‌تر می‌شود که امیدواریم موردپسند مخاطبان جدی موسیقی نیز قرار گیرد.»


 

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه