ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۶۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۵

مسابقه فوتسال تیم ستارگان هنر ایران و همیاران ملائک برگزار می‌شود 

ریتم نو - نشست خبری در رابطه با مسابقه فوتسال بین تیم ستارگان هنر ایران و همیاران ملائک به نفع دختران بی‌سرپرست و بد سرپرست موسسه خیریه ملائک، با حضور اکبر کریمی مدیر موسسه خیریه ملائک، هومن جوادی، حسین شمسایی، محمدرضا عیوضی و محمود عبطان مدیریت شرکت "کاغذ دیواری بلنزو" در "محل موسسه ملائک" برگزار شد.
photo_2016-08-10_00-01-41


به گزارش ریتم نو؛ اکبر کریمی مدیر موسسه خیریه ملائک در ابتدای این نشست خبری با تشکر و قدردانی کردن از تیم ستارگان هنر برای بازی کردن در این مسابقه خیریه و شرکت "کاغذ دیواری بلنزو" به مدیریت آقای محمود عبطان برای اسپانسر شدن این مسابقه خیریه گفت: وظیفه ما آشنا کردن مردم با کودکانی است که در این قبیل مؤسسات نگهداری و مراقبت می‌شوند. متأسفانه وقتی خیلی خوب به پرونده این بچه‌ها نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که علت ترک کردن آن‌ها از سوی والدینشان بیشتر مسائل مالی بوده است.


وی افزود: برگزاری این قبیل مسابقات بهانه‌ای است تا توانمندان و خیران جمع شده و نیم‌نگاهی هم به این بچه‌ها داشته باشند و کمک مالی به این موسسه و مؤسسات همانند آن انجام بدهند. در حقیقت این ما هنرمندان هستیم که باید برای زنده نگهداشتن خود این قبیل کارها را انجام بدهیم.


مدیر موسسه خیریه ملائک ادامه داد: با توجه به مسائل و مشکلات پیش روی این قبیل مؤسسات این موضوع که ما چگونه امورات خود را می‌گذرانیم و خرج خود را تأمین می‌کنیم خود همانند یک معجزه است. نکته دیگر اینکه تمامی کارکنان این محل با نیت و دلی پاک فعالیت می‌کنند.


کریمی خاطرنشان کرد: هیات مدیره این موسسه خیریه را دوستان آزاده و جانباز دوران دفاع مقدس تشکیل داده‌اند و ازجمله دستاوردهای این خیریه می‌توان به سپردن سرپرستی 9 کودک در 5 سال اخیر به 9 خانواده اشاره کرد.


هومن جوادی مدیرعامل باشگاه ستارگان هنر ایران نیز در این نشست خبری در سخنانی، گفت: ما آن‌قدر علاقه‌مند به فعالیت در این قبیل عرصه‌ها هستیم که از دوستان خود در موسسه خیریه ملائک خواستیم تا اگر در طول سال هر برنامه‌ای دارند به ما هم اطلاع بدهند تا با آن‌ها همکاری کنیم.


وی افزود: بازی ما در روز جمعه 22 مردادماه است و باید عرض کنم که ما به خاطر بچه‌ها به میدان می‌رویم و اصلاً برای ما بردوباخت اهمیتی ندارد. آن‌هم بچه‌های بااستعدادی که اگر نیم‌نگاهی به آن‌ها شود آینده‌ساز خواهند بود.


مدیرعامل باشگاه ستارگان هنر ایران ادامه داد: ما نخستین تیم هنرمندان را در ایران و بعد از انقلاب با کمک آقای محمدرضا عیوضی راه انداختیم. این تیم در سال 1379 آغاز به فعالیت کرد و درنهایت با گذر زمان تیم هنرمندان ما به این تیمی که امروز می‌بینید تبدیل شد.


جوادی خاطرنشان کرد: ما در برگزاری این قبیل برنامه‌ها به دنبال معرفی مراکز و مؤسسات خیریه به مردم و خیرین هستیم. نکته مهم اینکه ما در آینده نیز برنامه برگزاری یک کنسرت برای کمک به این قبیل مؤسسات و مراکز حمایتی را تدارک دیده‌ایم.


وی در پایان تصریح کرد: ما نخستین برنامه خود را در سال 1381 و برای کمک به خیریه‌ای بسیار ناتوان در میدان شوش تهران آغاز کردیم و آن‌قدر برای آن مرکز تبلیغ انجام دادیم که وضعیت مالی خوبی پیدا کرد.


حسین شمس سرپرست تیم ستارگان هنر ایران نیز در این نشست خبری عنوان، کرد: بسیار خوشحال هستم که قسمت شد و خداوند این توانایی را به ما داد تا بتوانیم برای سومین سال این برنامه را برگزار کنیم.


وی تصریح کرد: نکته مهم اینکه بسیار خوشحال هستیم که در مجموعه‌ای قرار داریم که بسیار برای پیشبرد اهداف خود مصمم هستند و این‌قدر درراه رضای خداوند برای این کودکان گام برمی‌دارند.


محمدرضا عیوضی نیز در انتهای این نشست خبری در سخنانی، گفت: ما خود را جزء خیریه ملائک محسوب می‌کنیم. بر این اساس امیدوار هستیم که روزبه‌روز بر تعداد افراد خیر و حامیان این موسسه افزوده شود.


وی افزود: ما کشور ثروتمندی هستیم و متأسف هستیم از این موضوع که به‌جای اینکه پول‌های ما در جای مناسب خود و ضروری هزینه شود توسط افراد ناباب و درجاهای دیگری خرج می‌شود. در حقیقت وظیفه مسئولین است که به فکر حمایت از این قبیل مراکز و مؤسسات باشند.


عیوضی در پایان تصریح کرد: امیدوار هستیم که روزی به نقطه‌ای برسیم که دیگر دغدغه معرفی این مراکز به مردم و خیرین برای دریافت کمک را نداشته باشیم.


لازم به ذکر هست که "مسابقه" در روز جمعه 22 مردادماه از ساعت 17:30 تا 20 واقع در سالن هنگام (میدان رسالت، خیابان هنگام، مجموعه ورزشی هنگام (آبفا)) برگزار خواهد شد.



منبع: ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه