ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۹ - ۲۱ تير ۱۳۹۴

مسعود امامی : نسل دهه هفتاد در عرصه ترانه‌سرایی به‌خوبی فعالیت می‌کنند

ریتم نو : مسعود امامی ، خواننده خوش‌نام و همچنین از ترانه‌سراهای خوب کشور می باشد و تاکنون ترانه‌های و قطعات خاطره‌انگیزی از این هنرمند شنیده‌شده است.
مسعود امامی: نسل دهه هفتاد در عرصه ترانه‌سرایی به‌خوبی فعالیت می‌کنند مسعود امامی: نسل دهه هفتاد در عرصه ترانه‌سرایی به‌خوبی فعالیت می‌کنند

 

+ جزئیات همکاری در آلبوم جدید

مسعود امامی که تاکنون آلبوم‌های موفقی از قبیل امون بده و همیشگی را منتشر کرده است در حال حاضر در تهیه آلبوم جدید خود است. وی دراین‌باره به خبرنگار «ریتم نو» گفت: «آلبوم در مرحله گرفتن مجوز است و فعلاً یازده قطعه دارد که شاید بیشتر یا کمتر شود. در این آلبوم و درزمینهٔ ترانه با دکتر افشین یداللهی ، مونا برزویی ، نرگس جعفری و سونیا مکاری پور کارکرده‌ام و ملودی‌ها نیز کار خودم و حامد حسینی است و علی عبدالمالکی آهنگسازی قطعات را بر عهده داشته است.»

خواننده قطعه معروف «امون بده» درباره حضور تک آهنگ‌هایی که اخیراً با صدای وی منتشرشده است و احتمال قرار گرفتن آن‌ها در آلبوم نیزهست، تصریح کرد: هیچ‌کدام از تک آهنگ‌ها در آلبوم استفاده‌نشده‌اند و تمام قطعات جدید می‌باشند.

در ادامه صحبت‌ها و درباره تأثیر جلسات ترانه و چاپ کتابش افزود: «سال آینده کتاب ترانه‌هایم را به چاپ می‌رسانم و درباره تأثیر جلسات ترانه باید بگویم که این‌گونه جلسات خوب هستند و می‌توانند مفید واقع شوند. وضعیت ترانه امروز خوب است و نسل دهه هفتاد هم در این عرصه به‌خوبی فعالیت می‌کنند و تا چند سال مشکل ترانه نخواهیم داشت.»

همچنین امامی درباره خوانندگانی که ترانه می‌نویسند گفت: وقتی خواننده‌ای می‌تواند خوب ترانه بنویسد پس مشکلی ندارد.

در پایان مسعود امامی درباره استعفا آقای ارجمند گفت: هر مدیری که می‌آید، خوب کار می‌کند و آقای ارجمند نیز در دوره مدیریت خود به‌خوبی مدیریت کردند.

 

منبع: ریتم نو

نویسنده: شایان رسول‌زاده
تقویم هنری ادامه