ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۴۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۳ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۵

ملودی شکوهی روی صحنه آمد

ریتم نو – شهرام شکوهی در جدیدترین کنسرت خود به مناسبت روز دختر، از دخترش ملودی دعوت کرد تا روی صحنه بیاید تا این روز را به وی و دیگر دختران ایرانی تبریک بگوید.

Shahram Shokoohi (23)




کنسرت شکوهی 14 مردادماه سال جاری در نمایشگاه بین‌المللی میلاد در حالی برگزار شد که پیش از اجرا حاشیه زیادی را در خصوص فروش بلیت به همراه داشت.


این‌ اجرا که در برگرفته قطعاتي از آلبوم‌های اين خواننده بود با قطعه "داغ اون روز" در ميان تشويق حاضرين شروع شد و بعدازاین قطعه وي به حاضرين قول داد كه شب خوبي براي آن‌ها رقم بزند و قطعه "تا نفس هست" به اجرا درآمد. "دلتنگم " نام قطعه بعدي بود و شهرام شكوهي با خواندن قطعات شادتر سعي در با هيجان برگزار شدن كنسرت خود داشت و از همراهي و تشويق حاضرين نيز برخوردار بود.


در اين اجرا قطعاتي همچون مدارا، لیلی و مجنون، دل ديوونه از فضاي آرامي برخوردار بود ولي با استقبال و همراهي هواداران برخوردار بود ،همچنين در اجراي قطعه هوس كه از ابتداي اجرا بسياري از حاضرين اين آهنگ را از وي درخواست می‌کردند شهرام شكوهي از آن‌ها خواست كه با وي همراهي كنند.همچنين قطعه انگيزه از قطعات شادي بود كه باعث ايجاد هيجان در سالن شد.


شهرام شکوهی به خاطر اینکه نمی‌توانست در قطعات بیشتری به نوازندگی بپردازد از مردم عذرخواهی کرد و دلیل آن را عمل‌هایی که انجام داده است خواند چراکه به‌سختی می‌توانست دست خود را برای نواختن ساز بالا بیاورد.


به‌تازگی خبرهایی مبنی بر بستری شدن شکوهی در بیمارستان به دلیل عارضه قلبي منتشرشده بود که همین دلیل باعث کمتر شدن اجراهای این خواننده بود اما او تلاش کرد تا باانرژی زیادی اجرای خود را به پایان برساند و شب خوبي را براي مخاطبانش رقم بزند.


شکوهی همچنين با تبريك روز دختر، از ملودی شکوهی دخترش خواست روی صحنه بیاید تا با به آغوش کشیدنش، این‌گونه به او تبریک بگوید و آرزوی سلامتي دخترها و همچنين والدينشان را كرد.


گفتنی است؛ زهره حميدي بازيگر سينما و تلويزيون از مهمانان اجراي ديشب وي بود.



منبع: ریتم نو


نویسنده: شهاب مفخمی


عکس: امین باقری


 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه