ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۹:۰۹ - ۲۶ دی ۱۳۹۵

میثم ابراهیمی با «نفس عمیق» به جشنواره فجر می‌رود

ریتم نو - تک‌آهنگ جدید خواننده آلبوم «تگرگ» منتشر شد.


ریتم نو - تک‌آهنگ جدید خواننده آلبوم «تگرگ» منتشر شد.


میثم ابراهیمی که قرار است به زودی در قالب جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر روی صحنه برود، قطعه نفس عمیق را در اختیار مخاطبین قرار داد. این قطعه، یکی از آثار آلبوم جدید میثم ابراهیمی است.


این خواننده همزمان با انتشار اثر جدیدش و در آستانه اجرا در جشنواره موسیقی فجر درباره برنامه‌های پیش رویش گفت: «تغییر و تحول قابل توجهی در برنامه کاری‌ام صورت گرفته که در روزهای آینده و پس از انجام آخرین برنامه‌ریزی‌های کاری، جزئیات آن اعلام خواهد شد. در حال حاضر اجرای جشنواره فجر را در برنامه داریم و قصد داریم در جشنواره‌ای که محلی برای گرد هم آمدن بهترین‌های موسیقی است، اجرای قابل قبولی از خود به نمایش بگذاریم. پس از جشنواره و از ابتدای بهمن‌ماه، برنامه‌هایمان را با جدیت از سر خواهیم گرفت که شامل انتشار آلبوم سوم و کنسرت‌های مختلف است.»


او درباره آلبوم جدیدش هم گفت: «در حال سپری کردن آخرین مراحل انتشار آلبوم هستیم و به زودی توضیحات مربوط به آن اعم از عوامل تولید، زمان انتشار و... را اعلام خواهیم کرد.»


این اولین حضور ابراهیمی در جشنواره فجر است که در بخش جنبی آن و در روز پنجشنبه 30 دی 1395 رقم خواهد خورد. این خواننده تا کنون کنسرت‌های مختلفی در تهران و شهرستان‌ها برگزار کرده است.



منبع: ریتم نو

برچسب ها: میثم ابراهیمی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه