ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۴

میلاد لطیفی: حال بهنام خوب است / جزئیات کامل درمان صفوی

ریتم نو : عصر سه‌شنبه ششم مردادماه به بیمارستان عرفان رفتیم تا از نزدیک جویای احوال «بهنام صفوی» شویم.«میلاد لطیفی» از نزدیکان وی از وضعیت کنونی و درصد هوشیاری صفوی خبر داد.

۲۰۱۵۰۷۲۸_۱۷۵۹۳۷


میلاد لطیفی: حال بهنام خوب است/ جزئیات کامل درمان صفوی


 

+ خود ما هم از تاریخ ترخیص بی اطلاع بودیم

+ ناراحتی صفوی از اعلام خبر ترخیص توسط پرستار بیمارستان

 

 


«میلاد لطیفی» درباره حال کنونی صفوی گفت: «بعد از عمل حال بهنام بااینکه همچنان هوشیاری کامل را به دست نیاورده، بهتر است. البته به دلیل اینکه ایشان عمل جراحی مغز انجام داده‌اند این موضوع طبیعی است. خدا رو شکر اکنون درصد هوشیاری بهنام 13تا14 درصد هست.»

 

وی درباره هوشیاری صفوی افزود: «هوشیاری اینکه بشناسد را دارد اما به دلیل اینکه می‌خواهیم زیاد فشار نیاید افرادی که نسبت دورتری به بهنام دارند، کنارش نباشند بهتر است.»

 

وی در ادامه تصریح کرد: «باوجوداینکه بهنام عمل سختی را انجام داده، خدا رو شکر از روحیه خوبی برخوردار است و در حال حاضر مشغول کارهای گفتاردرمانی و فیزیوتراپی هستیم که به امید خدا مشکل خاصی نداشته باشد.»

 

لطیفی همچنین درباره نظر دکتر «بهنام صفوی» گفت:  «احساس دکتر این است که عمل کاملاً موفقیت‌آمیز بوده و این اول راه است. در ادامه مراحل درمانی وجود دارد اما دکتر از خارج شدن توده، رضایت دارد و باید تا آمدن جواب پاتولوژی که حدود یک هفته الی ده روز آماده می‌شود، صبر کرد چراکه جواب مهمی است.»

لطیفی در ادامه گفت: «بااینکه یکسری از طرفداران آمدند اما خدا رو شکر بیمارستان شلوغ نشد. همچنین هنرمندان و عزیزانی همچون «همایون شجریان»، «آقای مراد خانی »،  «سیروان خسروی» و «زانیار خسروی» و چندی دیگر از دوستان به دیدار بهنام آمدند.»

 

به گفته‌ی «میلاد لطیفی»؛ صفوی از هواداران خود تشکر کرده و گفته است که "طرفدارانم را دوست دارم".

 

لطیفی در پایان صحبت‌های خود افزود: «از مردم برای دعاهایشان تشک می‌کنم. این دعاها باعث شد اتفاق‌های خوبی برای بهنام بی افتد. ما تاریخ ترخیص بهنام را اعلام خواهیم کرد و حتماً اگر لازم شد از خبرگزاری‌ها دعوت می‌کنیم و ما دوست داریم مردم آن زمانی را ببینند که بهنام با پای خودش از بیمارستان بیرون می‌آید.»

ایشان همچنین درخصوص عکس منتشر شده توسط یکی از پرستاران بیمارستان و اعلام روز ترخیص صفوی بیان کرد: «ما خودمان هم از تاریخ ترخیص بهنام بی اطلاع بودیم و همه ما به خصوص بهنام با دیدن آن عکس شوکه و ناراحت شدیم چراکه تا آن زمان خود ما نیز از تاریخ ترخیص بهنام بی اطلاع بودیم.»

اعضای سایت ریتم نو نیز برای بهنام صفوی آرزوی سلامتی می‌کنند.

 

منبع : ریتم نو

نویسنده: شایان رسول زاده

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه