ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۶۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۸ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۵

ناصر چشم آذر، باران عشق نواخت

ریتم نو – ناصر چشم آذر آهنگساز سرشناس کشور، کنسرت باران عشق را در تالار وحدت روی صحنه برد.

848A2539




این اجرا شب‌های 18 و 19 مردادماه سال جاری با همراهی ارکستر بزرگی در چهار بخش برگزار شد و مانی رهنما به‌عنوان خواننده مهمان قطعاتی را به اجرا درآورد.


این کنسرت که در چهار بخش روی صحنه رفت در بخش اول قطعات بی‌کلام  «باران عشق» ، «انتظار»، «شور عشق» و «خواب»  اجرا و قطعه «خواب» به زنده‌یاد «عباس کیارستمی» تقدیم شد و در بخش دوم، قطعات موسیقی فیلم چون تاراج (اثر زنده‌یاد ایرج قادری)، قارچ سمی (اثر زنده‌یاد رسول ملاقلی پور)، قصه‌های مجید (اثر کیومرث پوراحمد) و قطعه‌ی ترکیبی از موسیقی «هامون»، «خواب و بیدار» و «اجاره‌نشین‌ها» از ساخته‌های این آهنگساز برجسته به اجرا درآمد.
قطعات بی‌کلام باران شادی و سوغاتی بخش سوم این برنامه بود و با حضور مانی رهنما به‌عنوان خواننده بخش چهار کنسرت «باران عشق»  کلید خورد و قطعات زائر، هجرت، خلوت و خدای آسمون‌ها اجرا شد.



گفتنی است؛ کنسرت باران عشق به همت موسسه «آوای دوران» به مدیریت خانم کاویانی و به تهیه‌کنندگی «رسول ترابی» برگزار شد و به دلیل استقبال فراوان برای یک‌شب دیگر، سوم شهریورماه تمدید شد و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.





منبع: ریتم نو


عکس: دنیا گردینی


 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه