ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۵ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۴

نبض احساس طرفداران پاشایی در دستان احمدوند

ریتم نو : کنسرت مهدی احمدوند شب گذشته 26 مردادماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی در یک سانس برگزار شد.

24


نبض احساس طرفداران پاشایی در دستان احمدوند




 

این کنسرت با استقبال کم‌نظیری از سوی هواداران احمدوند روبه‌رو شد طوری که هیچ جای خالی در سالن به چشم نمی‌خورد و حضار در سالن آمادگی خود را برای رقم زدن شبی باشکوه با حضور خواننده محبوب خود ، با تشویق‌های پی‌درپی اعلام کردند.

این کنسرت هم طبق معمول اکثر کنسرت‌هایی که در کشورمان برگزار می‌شود با نیم ساعت تأخیر آغاز شد.در ابتدای این کنسرت گروه به سرپرستی حامد طاهری روی استیج قرار گرفتند.

اعضای ارکستر احمدوند به رهبری حامد طاهری نوازنده گیتار باس متشکل از : مجتبی اسد پور ، سیامک رضوی ، مهران مریخ (کیبورد) ، رضا لمانی (گیتار نایلون و آکوستیک) ، علیرضا الیاسوند (گیتار الکتریک) ، مجید ظاهر گیور (درامز) ، حسین کیا ، هوداد الله‌یار (پرکاشن) ، رامین بیاتی (ترومبون) ، رضا آذر نجات (ترومپت) ، آرمین قیطاسی ، محسن حسنی (ساکسیفون) و مجتبی تقی پور (ماندولین) بود.

« دلم گرفت » اولین آهنگی بود که احمدوند و گروهش اجرا کردند و بعدازآن به ترتیب آهنگ‌های بارون ، ساعت رفتن ، از این ساعت ، بازنده ، به‌جای تو و نگران منی ( از آهنگ‌های زنده‌یاد مرتضی پاشایی ) برای حضار اجرا شد.

پس‌ازآن ، احمدوند سورپرایزی برای طرفدارانش داشت و این سورپرایز ، پخش کلیپ 10 دقیقه‌ای از کارهای مرحوم مرتضی پاشایی بود. ( بیا برگرد ، نبض احساس ، باید کاری کنی ، یکی بود یکی نبود و یکی هست ) قطعاتی بودند که در این کلیپ گنجانده‌شده بود و پس از پایان این کلیپ ، حضار به احترام مرحوم پاشایی ، ایستادند و به تشویق پرداختند.

پارت دوم کنسرت با آهنگ چشمای جادویی آغاز شد و بعدازآن به ترتیب آهنگ‌های سرگیجه ، ستاره ، چشمات ، برگرد (با یک تنظیم جدید و به‌صورت بندری) ، احساسی ، پرواز ، یادگار و درنهایت قطعه محبوب و پرطرفدار عشق اول برای حضار اجرا شد و درنهایت در میان تشویق‌های حضار به کار خود پایان داد.

حواشی کنسرت :

بعد از اجرای قطعه بارون ، احمدوند دکتر حامد طاهری را به‌عنوان رهبر ارکستر و نوازنده گیتار باس معرفی کرد و مورد تشویق حضار قرار گرفت.

پازل باند (علی رهبری و آرین بهاری) ، محمد علیزاده ، مهدی کرد ، مهیار کرد ، مهسا کامیابی ، احمد پور مخبر ، محسن افشانی ، علی رام نورایی ، محمود گل محمدی ، شاهین صمد پور ، افشین پیروانی ، عباس باران ، منصور ابراهیمی و جناب آقای توتونچیان ( مدیر سایت ایران کنسرت ) ازجمله مهمانان کنسرت بودند.

هنگام اجرای قطعه نگران منی توسط احمدوند ، تصاویری از زنده‌یاد مرتضی پاشایی بر روی صفحه‌نمایش سالن پخش شد که یاد و خاطره پاشایی را زنده کرد و موجب استقبال از سوی هواداران وی شد.

در هنگام اجرای قطعه پرطرفدار عشق اول ، احمدوند با طرفدارانش عکس سلفی گرفت و یک‌شب به‌یادماندنی را برای طرفدارانش رقم زد.

این کنسرت که به همت موسسه آوای ققنوس و به تهیه‌کنندگی مهدی کرد برگزار شد.

 

در ادامه بیننده عکسای «امین باقری» باشید.

 

منبع: ریتم نو

نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی
تقویم هنری ادامه