ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۹۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۰۲ تير ۱۳۹۵

نخستین آلبوم «سعید علیپوریان» منتشر می‌شود

ریتم نو: اولین آلبوم سعید علیپوریان با همکاری چهره‌های مطرح موسیقی منتشر می‌شود.

photo_2016-06-22_00-53-52





در این آلبوم که اولین نگاه نام دارد، سیزده قطعه گنجانده‌شده و سبک آلبوم پاپ- راک است. بهنام شهرکی و آتیلا کاظمیان به‌عنوان آهنگساز در کنار سعید علیپوریان هستند و تنظیم قطعات توسط خود خواننده و بهنام شهرکی انجام‌شده است. حامد صمغ‌آبادی با یک ترانه در این آلبوم حضور دارد و دوازده ترانه دیگر از سروده‌های سعید علیپوریان بوده که پیش‌تر با خواننده‌های دیگری به‌عنوان مؤلف همکاری کرده است.


مسعود همایونی، نیما رمضان، فرزاد فخرالدینی، بابک شهرکی، حسین شریفی، هومن نامداری، حسن فرهانی، محمد اسدی، شروین شهبازی ازجمله نوازندگانی هستند که در این آلبوم هنرنمایی کرده‌اند حضورداشته‌اند



گفتنی است سه قطعه از این آلبوم بانام‌های «پاییز»، «کوک» و «اولین نگاه» قبلاً از طریق فضای مجازی در دسترس عموم قرارگرفته است و این قطعات با استقبال قابل قبولی از سوی دنبال کنندگان هنر موسیقی روبه‌رو شده‌اند.


آلبوم دیگری از سعید عليپوريان نیز که شامل هجده قطعه دکلمه اشعار  با صدای این هنرمند است به نام   «شعر، قهوه، گیتار» نیز آماده پخش است که گفته می‌شود احتمال دارد به‌عنوان هدیه در آلبوم «اولین نگاه» به دست مخاطبین موسیقی برسد.


گفتنی است؛ این آلبوم عید سعید فطر به انتشار خواهید رسید و در دست علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.



منبع: ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه