ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۵۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۵ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۵

نخستین آلبوم گروه «حال» به نام «خاطرات پراکنده» رونمایی شد

ریتم نو – آیین رونمایی و جشن امضا نخستین آلبوم گروه موسیقی تلفیقی حال بانام خاطرات پراکنده عصر روز پنجشنبه 199 اسفندماه و با حضور اعضای گروه و جمعی از مخاطبان و علاقه‌مندان به موسیقی در شهر کتاب فرشته برگزار شد.

Hall Group (6)




گروه موسیقی «حال» فعالیت خود را از تابستان سال 93 با انتشار چند تک آهنگ با سبک موسیقی تلفیقی که معروف‌ترین آن‌ها قطعه «خاطرات پراکنده» بود ، آغاز کرد.راهی که به گفته سرپرست این گروه پر از آزمون‌وخطا بود.چیزی که سبب شد تا این گروه تازه‌نفس از ابتدا جنس ترکیبی از موسیقی را تجربه کرده و نوعی موسیقی در سبک‌های راک ، جز و امبینت که هم در مضمون قطعات و هم در جنس تنظیم نمود پیدا کند.

در این مراسم محمد فکری (سرپرست و خواننده گروه) و سید عبدالجواد موسوی (ترانه‌سرا آلبوم) دقایقی در خصوص این آلبوم به صحبت پرداختند.

در ادامه این مرسم نیز این گروه قطعاتی از این آلبوم را به‌صورت زنده برای هواداران خود اجرا کردند.

در پایان نیز مراسم جشن امضا آلبوم برگزار شد و هواداران با در دست داشتن آلبوم‌های خود به‌نوبت به سمت اعضای گروه برای گرفتن امضا و عکس یادگاری رفتند.

محمد فکری (سرپرست و خواننده گروه) ، علی جمالی (گیتار الکتریک) و مقداد مهدوی (پیانو) اعضای اصلی این گروه را تشکیل می‌دهند.ضمن اینکه برنا شفیع‌زاده (درامز) ، محمد فرخی (پرکاشن و دف) و سالار غفار بجویی (ویلن‌سل) نیز به‌عنوان نوازنده در این آلبوم به هنرنمایی پرداخته‌اند.

گفتنی است ؛ نخستین کنسرت رسمی این گروه ، در سال 96 برگزار خواهد شد که جزئیات آن به‌زودی از طریق وب‌سایت «ریتم نو» در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

منبع : ریتم نو

عکس: فربد کاظمی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه