ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۳۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۵

نخستین کنسرت مستقل گروه سنگ برگزار شد

ریتم نو – شامگاه سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال جاری سالن ایوان شمس شاهد اولین اجرای مستقل گروه سنگ در قالب سمفونیک راک بود.
 


ریتم نو – شامگاه سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال جاری سالن ایوان شمس شاهد اولین اجرای مستقل گروه سنگ در قالب سمفونیک راک بود.


در ابتدای برنامه پوریا نظری نسب ضمن ابزار تاسف از سانحه ساختمان پلاسکو قطعه‌ای از سباستین باخ را به شهدای آتش‌نشان و جان‌باختگان این حادثه تقدیم کرد.


پس‌ازاین قطعه و با ورود اعضای گروه سنگ به روی صحنه قطعه Game of thrones با تنظیمی جدید اجرا شد و بعدازآن سه قطعه از گروه کاتاتونیا نواخته شد تا نوبت به اجرای قطعات گروه برسد. اولین قطعه گروه خاطره نام داشت که بعد از اتمام آن مهرشاد تکمیلیان سرپرست گروه ضمن تشکر از حاضران قطعه «پسر کاغذی» را که برای نخستین بار شنیده میشد به تماشاچیان هدیه کرد و نوید انتشار آن را در هفته‌های آتی داد.


پس از پسر کاغذی نوبت به اجرای سومین قطعه گروه به نام باران رسید که تکمیلیان از این قطعه به عنوان سوگلی اجرا، یادکرد که به شدت مورد استقبال تماشاچیان قرار گرفت.


بعد از اجرای قطعات ساخته گروه، اعضای گروه سنگ مجددا اقدام به باز نوازی قطعاتی خاطره‌انگیز از گروه‌هایی مانند آپوکالیپتیکا، متالیکا و ... پرداخت که موجب به وجد آمدن سالن شد تا حدی که تماشاچیان بارها اقدام به تشویق نوازندگان کردند.


گروه در پایان کنسرت به درخواست حاضران مجددا قطعه باران را اجرا کرد که باز هم مورد استقبال و همخوانی تماشاگران در سالن قرار گرفت.


علیرضا شفیعی (وکال، کیبورد)،، سپهر محمودی رحمانی (لید گیتار) و پیمان سام (درامز) اعضای گروه سنگ به سرپرستی مهرشاد تکمیلیان نوازنده ریتم گیتار و بک وکال را تشکیل می‌دادند که امیر صفا نیک‌فرجام به‌عنوان نوازنده مهمان گیتار باس آن‌ها را در این اجرا همراهی کرد.


همچنین پوريا نظرى نسب، برهان همتى، سبا حميديان، تهمينه سليمى، نفيسه محمودى، سپهر ميرسپاسى، مهدى منادى، شيدا محمدى (اعضای گروه زهی) و فرشاد بيات (پیانو) دیگر نوازندگان روی صحنه کنسرت گروه سنگ بودند که به هنرنمایی پرداختند.



منبع: ریتم نو


گزارش و عکس: امین رجبی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه