ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۷:۱۴ - ۳۰ آذر ۱۳۹۴

نشست هنرمندان موسیقی در ارسباران برگزار می شود

ریتم نو: "نشست ماهانه هنرمندان موسیقی" به یاد استاد معینی کرمانشاهی شاعر و ترانه سرای پیشکسوت با حضور هنرمندان و پیشکسوتان موسیقی ، چهارشنبه 2 دی ماه ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.
نشست هنرمندان موسیقی در ارسباران برگزار می شود نشست هنرمندان موسیقی در ارسباران برگزار می شود

اجرای گروه سنتی به سرپرستی آقای شعبانی ، اجرای دونوازی سنتور و کمانچه به سرپرستی غزاله تهرانی (بیات اصفهان) ، گروه موسیقی دستگاهی پاد به سرپرستی مسعود پاد و خوانندگی سهراب سپهری (بیات اصفهان) ، گروه موسیقی سنتی باشگاه موسیقی فرهنگسرای ارسباران به سرپرستی وحید افتخار حسینی ، دونوازی ویولن و پیانو محمدامین سیف و دانیال مشایخی (اثری از استاد همایون خرم) ، گروه نوازی سنتی به سرپرستی آرش ابوالفتحی (افشاری) ، سه نوازی کمانچه ، تنبور و تمبک و ... اجراهای این نشست در اولین ماه زمستان است.

تبریک به متولدین ماه آذر و معرفی آلبوم ها و کتاب های جدید منتشر شده در زمینه موسیقی از دیگر برنامه های نشست ماهانه موسیقی است.

همچنین یادآور می شود <<نشست ماهانه هنرمندان موسیقی>> شنبه های سوم هر ماه با حضور هنرمندان و پیشکسوتان موسیقی با برنامه های متنوع در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

علاقه مندان برای حضور در این نشست می توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی ، بالاتر از پل سیدخندان ، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره های 20-22872818 تماس بگیرند.

 

منبع : ریتم نو
نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه