ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۸۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۹ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۵

نصرتی، حاجیلی و لاری‌پور، روی صندلی داوری هزار صدا می‌نشینند

ریتم نو - عصر روز دوم شهریور، چهارمین برنامه از سری جدید هزار صدا بخش موسیقی پاپ استثنائا در روز سه‌شنبه برگزار می‌شود و در آن، مهرداد نصرتی به عنوان داور بخش آهنگسازی، امید حاجیلی به عنوان داور بخش خوانندگی و نیلوفر لاری‌پور به عنوان کارشناس و داور بخش ترانه و کلام، آثار خوانندگان و آهنگسازان شرکت‌کننده در برنامه را بررسی و نفرات برگزیده را معرفی خواهند کرد. در این برنامه هشت خواننده آثار خود را اجرا خواهند کرد و در پایان نفرات اول تا سوم انتخاب خواهند شد اما فقط نفر اول به فینال راه خواهد یافت.
photo_2016-08-21_04-11-06

 

همچنین در انتهای این برنامه، اهورا ایمان، ترانه‌سرای شناخته شده‌ای که آثار هیت بسیاری با خوانندگان طراز اول دهه هشتاد و نود دارد و یکی دو سالی به خوانندگی و آهنگسازی  پرداخته و توجه همگان را به صدایش جلب کرده است، به عنوان خواننده مهمان قطعاتی را اجرا خواهد کرد.

یکی از برنامه‌های جنبی این برنامه هم معرقی آلبوم «حرفی برای نگفتن» از بابک قادری است. قادری پیش‌ازاین و در سال‌های گذشته در برنامه هزار صدا اجرا داشته است.

هزار صدا برنامه‌ای باهدف معرفی چهره‌های مستعد و خوش آتیه موسیقی است که هرماه دو بار در دو سبک موسیقی کلاسیک ایرانی و موسیقی پاپ برگزار می‌شود و مدیریت و اجرای آن به عهده آرش نصیری روزنامه‌نگار باسابقه موسیقی است. بنا بر اعلام نصیری، هزار صدای سنتی شهریورماه، چهارشنبه دهم شهریور برگزار خواهد شد.

 

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه