ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۶۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۵ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۶

نکوداشت معلمان صداسازی، آواز و موسیقی در برنامه هزار صدا

ریتم نو - اولین برنامه هزار صدای سال 1396 در بخش پاپ و خارج از بخش مسابقه برگزار می‌شود.

+برنامه یادبود معلم ترانه، اخلاق و عشق، دکتر افشین یداللهی





در این برنامه که ساعت 15 روز پنج‌شنبه 17 فروردین در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران آغاز می‌شود، استاد مهدی سپهر، مهرداد نصرتی و مرتضی لطفی روی صحنه و در جایگاه داوری خواهند نشست و آثار اجراشده را بررسی و تحلیل خواهند کرد اما مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود و برنده‌ای معرفی نخواهد شد. همچنین در سه بخش از برنامه خود این کارشناسان هم به‌عنوان هنرمند مهمان اجرای برنامه خواهند داشت.


خوانندگان جوانی که در برنامه اجرا می‌کنند هم، برخی برندگان هزار صدا از سال 1392 تاکنون هستند که اغلب از شاگردان خواننده، آهنگساز و معلم زحمت‌کش و پرتلاش خوانندگی مرتضی لطفی هستند و بنابراین، این برنامه، سپاسگزاری از این هنرمند به‌پاس همکاری و همراهی مداوم با هزار صداست و این اتفاق در حضور استاد مهدی سپهر می‌افتد که خود از معلمان قدیمی ‌آواز و صداسازی است.


همچنین مهرداد نصرتی، آهنگساز و خواننده مطرح موسیقی پاپ، چند قطعه خاطره‌انگیز از ساخته‌های خود و آهنگ‌های مشهور ساخته‌شده روی اشعار زنده‌یاد دکتر افشین یداللهی را اجرا خواهد کرد و به‌این‌ترتیب، یاد و خاطره این هنرمند فقید گرامی داشته خواهد شد. به‌این‌ترتیب، این برنامه هزار صدا به معلمان آواز و صداسازی و موسیقی و به‌ویژه به معلم ترانه، اخلاق و عشق، زنده‌یاد دکتر افشین یداللهی تقدیم شده است.


بنا بر اعلام آرش نصیری، مدیر و مجری برنامه هزار صدا، بعدازاین برنامه که به‌نوعی افتتاح برنامه‌های هزار صدا در سال 96 است، فینال بخش‌های سنتی و پاپ هزار صدا در چهارشنبه ششم و پنج‌شنبه بیست و یکم اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.


هزار صدا برنامه برنامه‌ای به مدیریت آرش نصیری و برای معرفی استعدادهای موسیقی و خوانندگی است که شهریورماه 1392 در فرهنگسرای ارسباران آغازشده است.



منبع: ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه