ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۷۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۷ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۵

«هادی پاکزاد» خواننده و موزیسین جوان راک درگذشت

ریتم نو : هادی پاکزاد خواننده راک ایرانی که 13 سال پیش شروع به کارکرده و اولین آلبوم رسمی و مجازش را نیز چندی پیش با عنوان «تاریکی» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور کرد، شامگاه دیروز درگذشت.

photo_2016-05-27_22-22-48




هادی پاکزاد که دی‌ماه سال نودوچهار نخستین آلبوم رسمی خود را پس از حدود 13 سال فعالیت در این حوزه، تحت عنوان «تاریکی» روانه بازار موسیقی کشور کرد، شامگاه دیروز (جمعه هفتم خرداد) در مشهد چشم از این جهان فروبست، خبر درگذشت وی در حالی منتشر می‌شود که دوستان نزدیک او در صفحات اجتماعی، این خبر را تائید کرده‌اند.


هادی پاکزاد از اولین خواننده‌های سبک راک و آلترناتیو در ایران بود؛ وی قبل از این‌که درگیر موسیقی شود، به اشعار کلاسیک و نوشته‌های فلسفی علاقه داشت. در سال هفتادونه بعد از کسب تجربه‌ی یادگیری پیانو و گیتار، در یک استودیوی خانگی و با کمک موسیقیدانان محلی شروع به تولید اولین آلبوم خود کرد. تمام اشعار آهنگ‌های این آلبوم توسط خودش سروده شد که خیلی زود به دلیل ویژگی‌های خاص خود موردتوجه عموم قرار گرفت.


پاکزاد شاعر و موزیسینی بود که از اوایل دهه هشتاد مشغول فعالیت‌های موسیقی خود شد و پس از مدت سیزده سال موفق شد نخستین آلبوم مجاز خود را به بازار موسیقی کشور ارائه کند.


شایان‌ذکر است که جزئیات و اطلاعات درگذشت این خواننده هنوز اعلام‌نشده است.


وب‌سایت «ریتم نو» درگذشت این خواننده و هنرمند را به خانواده او و جامعه موسیقی ایران تسلیت عرض کرده و برای بازماندگانش آرزوی صبر و شکیبایی دارد.


منبع : ریتم نو


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی

برچسب ها: هادی پاکزاد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۱
فرد مطلب هادی پاکزاد درگذشت - فرد مطلب
Germany
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
[…] هادی پاکزاد خواننده و موزیسین جوان راک درگذشت – ریتم… […]
تقویم هنری ادامه