ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۵:۳۴ - ۰۹ تير ۱۳۹۴

هشت گروه موسیقی مجوز اجرا گرفتند

ریتم نو : واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز 8 اجرای صحنه‌ای موسیقی در تهران را صادر کرد.
هشت گروه موسیقی مجوز اجرا گرفتند هشت گروه موسیقی مجوز اجرا گرفتند

 

+تاریخ اجرای مجید خراطها، تهمورس پورناظری، سیمین غانم و...

 

به گزارش « ریتم نو »؛ مجوز اجرای صحنه‌ای برای " مجید خراطها "، گروه موسیقی کلاسیک " دوئت فلوت و گیتار "، " تکنوازی پیانو "، گروه موسیقی تلفیقی " بادبادک "، گروه موسیقی سنتی " شتک "، گروه موسیقی محلی " ریحان اردبیل "، " وحید عمادی " و گروه موسیقی بانوان " سیمین غانم " را صادر شد.

 

کنسرت " مجید خراطها "

کنسرت "مجید خراطها" در روزهای 29 و 30 تیرماه هر شب دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. امتیاز مجوز این اجرا برای شرکت فرهنگی-هنری « گیتی گویش » می‌باشد که خراطها به اجرای 13قطعه همچون " آواره "، " بی وفا "، " مسافر " و... می‌پردازد.

گروه موسیقی " سیمین غانم "

گروه موسیقی تلفیقی "سیمین غانم" به سرپرستی و خوانندگی " سیمین غانم " در روزهای 31 تیرماه و 1،2،9 مردادماه هر شب یک سانس در تالار وحدت به روی صحنه می‌روند و قطعاتی همچون " ستاره "، " بی قرار "، " حلقه "، " گل پامچال " و... را به اجرا درمی‌آورند.

گروه موسیقی کلاسیک " دوئت فلوت و گیتار "

گروه موسیقی " دوئت فلوت و گیتار " به سرپرستی "فیروزه نوایی" در روزهای 7،8و9 مردادماه و هر شب در یک سانس، در فرهنگسرای نیاوران با اجرای قطعاتی همچون "bizz "، " entract "، " liebertango" برگزار خواهد شد.

"تکنوازی پیانو"

"تکنوازی پیانو" توسط " شایان تاج بخش " در روز 12 مردادماه و در یک سانس در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد و تاج بخش در این اجرا قطعاتی همچون " رقص بهار "، " گل گلدونجان مریم " و... را برای مخاطبین اجرا می‌کند.

گروه موسیقی تلفیقی " بادبادک "

گروه موسیقی " بادبادک " به سرپرستی " حسین حسنی‌نیا " در روزهای 15 و 16 مردادماه  و هرشب دوسانس به اجرای برنامه در تالار وحدت می‌پردازد. این گروه در این اجرا قطعاتی همچون " چرخان "، " مراقبه "، "شب" و... را اجرا خواهند کرد.

گروه موسیقی سنتی " شتک "

گروه موسیقی " شتک " به سرپرستی " تهمورس پورناظری " در روزهای 1،2 و3 شهریورماه و هر شب یک سانس در تالار وحدت با اجرای 5 قطعه همچون " آن سوی ما "، " بارانه " و...  به روی صحنه می‌رود.

گروه موسیقی محلی " ریحان اردبیل "

گروه موسیقی محلی " ریحان اردبیل " به سرپرستی " یاشار آذرتاش " و خوانندگی " هاشم اسلامیان " نیز در روزهای 4و5 شهریورماه و در یک سانس در تالار وحدت و با اجرای یازده قطعه به روی صحنه می‌رود.

گروه موسیقی " وحید عمادی "

گروه موسیقی " وحید عمادی " به سرپرستی و گویندگی " سید وحید عمادی " در روز 26 شهریور ماه و در یک سانس در سالن آفتاب ایوان شمس و با اجرای 9 قطعه به روی صحنه می‌روند.

 

انتهای پیام/

منبع: ریتم نو
تقویم هنری ادامه