ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۷:۴۷ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۶

«هفت درِ عشق» در فرهنگسرای نیاوران گشوده می‌شود

فرهنگسرای نیاوران میزبان نمایش موسیقایی "هفت درِ عشق" می‌شود.


به گزارش ریتم نو؛ این نمایش به نویسندگی «چیا جبری» و تهیه‌کنندگی و کارگردانی «مرجان مبینی مهوار» قرار است 7 و 8 اردیبهشت در فرهنگسرای نیاوران «ویژه بانوان» به روی صحنه برود.


"هفت درِ عشق" حاصل پژوهش و تمرین گروه هنری آتلا بر روی پوشش و حرکات فولکلور کشورهای ایران، آذربایجان، تاجیکستان، فلسطین و ترکیه است که با تلاش شبانه‌روزی اعضای گروه به مرحله اجرا رسیده است. این برنامه شامل نمایش آیین‌های فولکلوریک بخش‌های مختلف ایران از جمله آذری، کردی، گیلکی، جنوبی و آذربایجانی، تاجیکی، فلسطینی، ترکی و سماع است.


گروه آتلا که از سال 1391 فعالیت خود را آغاز کرده و تقریباً نوپا حساب می‌شود، از آن گروه‌هایی است که برنامه‌ریزی‌شده و روبه‌جلو حرکت می‌کند و برگزاری اجراهای فاخر و در شأن فرهنگ و هنر ایران اولویت آن‌هاست. این گروه تاکنون اجراهای متعددی را در داخل و خارج از کشور داشته که قدم بسیار مهمی در جهت معرفی بخشی از فرهنگ و هنر باستانی و اصیل ایران؛ که مربوط به حوزه پوشش، حرکات و موسیقی فولکلور می‌شود؛ به هم‌وطنان و جامعه بین‌الملل برداشته است.


گروه آتلا متشکل از سمیه شوقی به‌عنوان روایتگر، یاسمین نصیری (طراح حرکات فولکلور)، الهه جمال افشاری (طراح صحنه) و مرجان مبینی (تهیه‌کننده و کارگردان) به همراه گروه حرکات در دو بخش بزرگ‌سالان و اندک‌سالان، 7 و 8  اردیبهشت در فرهنگسرای نیاوران، "هفت درِ عشق" را خواهند گشود.


جهت تهیه بلیت این اجرا می‌توانید به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه کنید.



منبع: ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه