ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۱۲ مهر ۱۳۹۴

همخوانی میلاد درخشانی و کیان پور تراب در اشارات نظر

ریتم نو: کنسرت « اشارات نظر » به آهنگسازی و خوانندگی میلاد درخشانی بعد از دو اجرای موفقی که سال گذشته در سالن اریکه ایرانیان داشت ، شامگاه گذشته بار دیگر این بار در سالن ایوان شمس برگزار شد.
Esharate-Nazar-Ritmeno (20)

 

در این کنسرت درخشانی قطعات آلبوم « اشارات نظر » را اجرا کرد که این آلبوم شهریورماه سال گذشته منتشر شد و تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین آلبوم‌های ژانر موسیقی تلفیقی همان سال شد.



در ابتدای کنسرت ، اعضای ارکستر به روی استیج آمدند و پس از کوک‌کردن سازهایشان قطعه «آرزو» را اجرا کردند.


پس از اجرای این قطعه ، میلاد درخشانی ضمن خوش‌آمد گویی به هواداران ، گفت :«خیلی خوشحال هستم که دوباره فرصتی شد تا در کنار هم باشیم.امیدوارم که شب خوبی برای ما باشد و به انرژی شما خیلی احتیاج داریم.»سپس قطعات تو خداوند منی و تو مرو اجرا شد.


سپس پدرام درخشانی با دعوت برادرش و با تشویق حضار به روی استیج آمد و قطعه بی‌کلام «مکاشفه قبل از طوفان» که از قطعات آلبوم افشارستان 2 بود را با همراهی اشکان آبرون (کیبورد) اجرا کرد.


بعد از اجرای پدرام درخشانی ، کیان پور تراب که به‌عنوان خواننده مهمان در این کنسرت حضور داشت با دعوت میلاد درخشانی به روی استیج آمد و در ابتدا گفت : «خیلی خوشحال هستم که دوباره با اعضای ارکستر روی استیج هستم. من اکنون‌که داشتم کارها را گوش می‌دادم و جدا از اجرا تمیز گروه ، موزیک‌های خیلی خوبی دارد و به خودم گفتم که چرا به سمت این موزیک‌ها نرفتم و امیدوارم که این خوب بودن آلبوم ، یک تناسبی هم با مخاطبش داشته باشد یا در مسیر تناسب داشتن باشد.»


پس از صحبت‌های کیان پور تراب ، درخشانی قطعه بشنو را با همراهی این خواننده اجرا کرد.


قطعه قفس ، آخرین قطعه‌ای بود که در پارت اول اجرا شد که با همراهی پدرام درخشانی (سنتور) اجرا شد.


پارت دوم پس از چند دقیقه استراحت آغاز شد و قطعه‌ی از آخرین دیدار ، اولین قطعه‌ای بود که در پارت دوم اجرا شد.


سپس به ترتیب قطعات اشارات نظر ، بزم بی‌جانان (از کارهای بی‌کلام پدرام درخشانی که تاکنون اجرانشده بود) ، چرا نگرید چشم ، برف و یارم برای حضار اجرا شد.



گفتنی است پس از اجرای قطعه‌ یارم ، میلاد درخشانی مجدداً قطعه اشارات نظر را اجرا کرد و یک‌شب به‌یادماندنی را برای طرفدارانش رقم زد.


کیان ایرجی (نوازنده گیتار) ، امیر محمدی (کلارینت ، ساکسوفن) ، بردیا امیری (درامز) ، شاهین ریاحی (پرکاشن) ، نیما رمضان (گیتار الکتریک) ، آرش سعیدی (گیتار باس) ، اشکان آبرون (کیبورد) ، پدرام درخشانی (سنتور) ، میلاد درخشانی (گیتار ، عود) و کیان پور تراب (خواننده مهمان) اعضای ارکستر درخشانی را تشکیل دادند.


کامران جهانبانی ، دارا دارایی ، محمود شفیع نژاد ، آرون حسینی ، آرش پاکزاد ، حمید آداب ، کیان مقدم ، صابر ابر ، پانته‌آ پناهی‌ها ، حامد امیرزاده ، رضا تاجبخش ، فرشید شریف ، امیرحسین طباطبایی ، رضا کریمی تبار و علیرضا نبی ازجمله مهمانان این کنسرت بودند.


در ادامه بیننده عکس های «امین رجبی» از این اجرا باشید.




منبع : ریتم نو

نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه